op naar Melbourne!

tweety

XPdite Sponsor
Ok tot op heden had ik al een vrij ingewikkeld verhaal over mijn plannen om richting OZ te gaan.........Ja mijn plannen zijn weer een helemaal anders! Hoe en wat laat ik de komende dagen nog weten, tot nu kan ik alleen melden dat het hoogste tijd is om een lastavaza te maken  :shock:
 
Ok een tipje van de sluier zal ik oplichten, maar kan nog niet veel melden aangezien nog niet alles rond is.
Maar ik heb dus een baan in Melbourne via mijn huidige werkgever. Dus het wordt geen Adelaide maar wel een vertrek naar Australie op korte termijn moet zien wat er mogelijk is maar ik heb in gedachten om per 1 oktober met deze baan te beginnen.
Meer nieuws volgt!
 
Klinkt tot nu toe goed  :up:  Ik zal nu geduldig wachten tot de volgende update  :smile:

Groetjes,
Susan
 
Als dit een tipje is.......... Wat is dan de rest???

:grin: Er is geen rest, maar ik weet gewoon nog niet meer dan dat ik een gelijkwaardige functie daar kan krijgen.
 
Zo net mijn CV de deur uit gedaan en nu maar eens kijken hoe het allemaal gaat lopen....en of ze kunnen overtuigen dat ze toch echt mij in dienst moeten nemen en geen australier hmm ben benieuwd.

Moet wel zeggen dat mijn huidige werkgever een e-mail heeft geschreven die zo positief was dat ik zelf achterover sloeg. Volgens hem heb ik het voor 50% in mijn zak en die laatste 50% bestaat uit het feit of ik het af maak (wat denkt hij dan) en op welk termijn ik weg kan. Dit laatste is natuurlijk wel iets wat ik moet overdenken maar zo ver is het nog niet en als het moet dan kan ik wel snel weg. Dus ik zie het allemaal wel en wacht rustig af, tot  zo ver de laatste ontwikkelingen.
 
Back
Top