op vakantie naar oz

benp

New Member
hoi,

mijn naam is ben....ik volg dit forum al voor enige jaren met veel plezier,
ik heb niet de intentie (en de mogelijkheid) om naar oz te emigreren, maar ga wel voor het eerst sinds 39 jaar terug, ik klink nou wel heel oud  :grin:, maar heb daar ff gewoond van mijn 1e tot mijn 5e jaar, ben nu dus 44  :p.

ik ga maandag 17-11 voor 3 maanden op vakantie naar oz, eerst een poosje bij mijn broer op bezoek in adl en daarna wat rond hobbelen met een auto die ik daar koop.

ik heb een vraag; mag ik zonder problemen een fles beerenburger en 250 gram shag mee nemen in de ruimbagage  en moet ik dat aangeven bij de douane in schiphol en in oz ?

ik heb er al veel over gegoogled maar zie de bomen ff niet meer door het bos, kan iemand die hier ervaring mee heeft mij ff gerust stellen ? ik wil namelijk geen gedonder bij de douane bij ams of oz !!

Hoi Ben,
Ik heb het even gevraagd aan een vriendje die bij de douane werkt. Je mag alles invoeren, maar het is afhankelijk van het aantal of je wel of niet aan moet geven. En je komt met 250 gr. shag en 1 fles beerenburg bij lange na niet aan je maximum...dusse...gewoon meenemen die handel! Je hoeft het niet aan te geven.

Groetjes en succes,

Linne

[quote author=strat089 link=topic=9438.msg128073#msg128073 date=1226491808]
Hoi Ben,
Ik heb het even gevraagd aan een vriendje die bij de douane werkt. Je mag alles invoeren, maar het is afhankelijk van het aantal of je wel of niet aan moet geven. En je komt met 250 gr. shag en 1 fles beerenburg bij lange na niet aan je maximum...dusse...gewoon meenemen die handel! Je hoeft het niet aan te geven.

Groetjes en succes,

Linne

[/quote]
hoi linne,

bedankt voor je antwoord  :up:

@hummer, bedankt voor het privebericht  :up:

groetjes en ik ga naar de zon, jeahhhhh :cool: :cool: :p

ben.

Back