op voorhand contact leggen

hallo beste leden.

voor dat we de stap gaan maken om te emigreren naar Australië zou ik graag in contact komen met de bevolking en met name de nederlands en Belgische mensen die de stap al hebben gezet. via de telefoon of Skype of eender. Zelf zien we het zitten al is de sprong naar het onbekende wel een beetje beangstigend. alle ervaringen zijn welkom.

groeten uit België

Ik denk dat je op dit forum genoeg verhalen en ervaringen kan vinden, zowel goed als minder goed.

Maar misschien even handig om even in het 'Even voorstellen' topic wat over jezelf te vertellen. Wie jullie zijn, voor welk visum jullie zouden willen gaan en welke stad/streek jullie voor ogen hebben om naar toe te gaan.

En dat helpt je gelijk aan wat posts. Vanaf 10 posts kun je mensen ook privé berichten sturen. Bijvoorbeeld om wat af te spreken (Skype, mail, chat whatever)

Hoi Tim! Welkom! Inderdaad een goed idee om je even voor te stellen. Dan weten we een beetje in wat voor situatie jullie zitten en dat helpt om met jullie mee te denken. Ik snap dat als je aan het begin van dit spannende avontuur staat je niet weet waar je moet beginnen met de vele vragen die jullie ongetwijfeld zullen hebben. Maar over het algemeen geldt dat hoe concreter de vragen zijn, des te meer antwoorden je krijgt. Neem eens lekker de tijd om op het forum te lezen. Vooral de Lastavazas geven een goed beeld hoe een proces van emigratie kan verlopen. Je bent zeker niet de enige die door dit proces gaat :)

jammer genoeg nog niet onderweg naar oz... als het aan ons lag waren we hier al lang weg in het België land. maar jammer genoeg laat onze bankrekening het even af weten... want van het idee tot werkelijkheid is een serieus bedrag...

groetjes

Back