Op weg naar Australie....

Tom Scheepmaker

New Member
Na reeds 2 keer bij de liefde van mijn leven te zijn geweest in afgelopen half jaar hebben we besloten onze relatie te bezegelen en ons te verloven.
Ik heb oo het gebied van Visas al veel gezien, maar er is toch wel redelijk ruis op de lijn, waar nu voor te kiezen...
Mijn partner woont in de buurt van Sidney (uurtje rijden) . Wij willen elkaar natuurlijk zo snel MOGELIJK zien en werken naar een permanente verblijf voor mij in Austaralie.
Vanuit Nederland alles regelen lijkt het meest safe (partner visa 309), maar is er ook een mogelijkheid om dit vanuit Australie te doen, zodat ik eerder bij haar kan zijn, zonder risico te lopen het land weer uit te moeten?
Ik ben 37 met 18 jaar Werkervaring in de meubeldetailhandel, maar ben eigenlijk wel tot alles in staat om te doen, heb 2 rechter handen en een stel goede hersens;-)
Op het moment zal ik mijn huis verkopen en heb ik de mogelijkheid om zolang het nodig is een tijdelijk onderkomen te hebben bij een familielid totdat ik kan vertrekken.

Form 80 (character assesment) en VOG formulieren heb ik al klaar liggen om evt. te gaan versturen.

Ik hoop mijn situatie een beetje te hebben verduidelijken en de juiste feedback kan ontvangen.
 


OFX
Back
Top