Op weg naar Sydney

Marco

New Member
Hallo allemaal,

Ik ben Marco en samen met mijn vriendin Liza ga ik emigreren naar Sydney.
Deze week heb ik mijn contract getekend en begin december vertrekken we.

Het is eigenlijk allemaal heel snel gegaan, emigreren was altijd al een lang gekoesterde wens maar eentje waar we niet echt actie op ondernomen. Tot na de vakantie we dachten fuck it we proberen het gewoon en 2 maanden later is het nog gelukt ook! We gaan dus op een 457 visa via een agent van de werkgever, eigenlijk hoeven we alleen alles hier af te sluiten en dan op naar een nieuw begin!

Dag Marco,
welkom op het forum.

Gelopen race voor jullie? Gefeliciteerd! Voor de meesten heeft het wat meer voeten in de aarde.

Welkom, en gefeliciteerd! Waar/wat ga je werken?

Software developer bij Atlassian. Is ook echt wel een droombaan, wat het in ieder geval voor mij makkelijker maakt!

Het heeft voor ons ook een hoop voeten in de aarde maar we zijn nog jong en voelen dat dit het juiste moment is om te gaan. Op voorbehoud dat de visa rond komt natuurlijk maar zie daar eigenlijk geen beren op de weg.

Ja de naam deed bij mij ook een belletje rinkelen (werk bij Atos maar in de infra management hoek dus de andere kant van IT)

Succes!

welkom, met voeten in de aarde wordt hier over het algemeen bedoeld, dat het een zwaar en ingewikkeld en dus heel erg lang traject is om een visum te bemachtigen.
Jullie verhaal klinkt als het appeltje-eitje verhaal, werk regelt alles, visum wordt aangevraagd, inpakken en wegwezen. Top! Succes!

welkom, met voeten in de aarde wordt hier over het algemeen bedoeld, dat het een zwaar en ingewikkeld en dus heel erg lang traject is om een visum te bemachtigen.
Jullie verhaal klinkt als het appeltje-eitje verhaal, werk regelt alles, visum wordt aangevraagd, inpakken en wegwezen. Top! Succes!

Ah zo, ja dat is helemaal waar. We voelen ons ook erg gezegend dat het voor ons allemaal zo makkelijk kan!
Enige wat wij zelf moeten regelen is in Nederland de afhandeling van het huis en uitschrijven e.d.

Back