Op zoek naar Baby Box

Tommy T

XPdite Sponsor
Heb dit bericht ook gepost in de gevraagd/aangeboden rubriek, maar wellicht meer onder de aandacht te brengen hier in de victoria rubriek.
Ik ben dus op zoek naar een baby box met in hoogte verstelbare bodem.
Wellicht heeft iemand in Victoria er 1 te koop/leen? Toch vreemd dat ze dit in Australie niet kennen.

Groet,

Tom.
 
Vreemd zeg. Gat in de markt, zou ik zeggen.


Zie http://www.simplybabyfurniture.com/si07240.html . Deze lijkt me zooo handig, maar die heb je in NL niet. Ik weet niet of ze ook bestaan met een bodem.
 
Ook wij zijn op zoek naar zo'n typisch Nederlandse box. Een play-pen komt in de buurt, maar dat lijkt me helemaal niets omdat dat kan verschuiven over de vloer en een ouder kind "er mee aan de wandel kan". Een NLse box heeft verstelbare hoogtes en je kunt er een newborn in leggen, in een play-pen ligt de baby dan als het ware op de vloer.

Wij zouden graag een box willen overnemen: kopen, huren of lenen. Omgeving Geelong - Melbourne. Iemand een box voor ons in de aanbieding? We horen het graag!

Groetjes
Raadj en Manon
 
Ik heb vandaag zo,n box gekregen van mijn zoon, het is er een met houten spijlen, vrij groot, maar niet met een verstelbare bodem.
Zij hadden er zelf een ondergrond in gemaakt.
De box is zo goed als nieuw, heeft maar 1 kind zeer tijdelkijk in gespeeld, was toendertijd ( 3 jr geleden) 120 dollar.
Als iemand belang heeft, stuur me dan een PM, zal ik de prijs navragen. En kan ik een foto doormailen.
Het is in 4 gedeeltes welke je binnen enkele seconden aan elkaar zet. Makkelijk per auto te vervoeren.
Jan
 
Back
Top