Op zoek naar halfzus

Dag Hindrik,

Allereerst gecondoleerd met jullie verlies.
Ben wat gaan zoeken in het telefoonboek en heb wel wat Huizings gevonden, maar niet met voorletter M.
Heb je enig idee waar in Australie ze is gaan wonen?

Dijnnas

hallo,

rot om hiervoor op zoek naar je zus op zoek te (moeten) gaan.

het is ons gelukt een al heeeel erg lang verloren familielid te vinden via de ambassade. Msschien een begin??

Hi Hindrik Klaas,
Gecondoleerd met het verlies en om je eventuele zoektocht te vergemakkelijken, misschien een idee om een "gratis" advertentie te plaatsen in de enige overgebleven Nederlandse krant in Australie:
http://www.dutchcourier.com/index.html

Het is wel een krant welke in Victoria uitkomt maar ook verspreid is over Australie.
Er worden meer oproepen gedaan in die krant en ik ben er nogal bij betrokken geweest.....

Veel succes
Jan

Hoi Hindrik

Gecondoleerd met het verlies.

Ik heb via hyves even gekeken naar een Marijke in Australie.
Er kwam 1 naar voren die voldoet aan de leeftijd ,wordt 30 november 45 jaar (1963)
Ze heeft een andere achternaam maar is getrouwd dus dat zegt niets.
http://marijkeboon.hyves.nl/

Ben benieuwd en anders veel succes met de speurtocht.

Groet Markus

Markus, geweldig dat je Hindrik op deze manier hebt geholpen :up: :up: Super, zo zie je dat internet en hyves toch ook erg handig kan zijn.

Hindrik, gecondoleerd met het verlies van je vader.

[quote author=Inge link=topic=9162.msg123870#msg123870 date=1218784155]
Markus, geweldig dat je Hindrik op deze manier hebt geholpen :up: :up: Super, zo zie je dat internet en hyves toch ook erg handig kan zijn.

[/quote]

Ja ,een geweldige uitvinding . :up:
Heb zelf via hyves ook de nodige familie (biologische vader zijn kant ) weten te achterhalen ,ook de nodige half brooers en zus erbij gekregen. :smile:

@ Henk ,graag gedaan hoor ,en sterkte verder .
Heb jou PM ontvangen en ben blij dat ik je heb kunnen helpen.
Zo zie je maar kleine moeite groot plezier. :up:

Groet Markus

Back