Op zoek naar informatie!

Vlaflip

New Member
Hallo! Ik ben nieuw hier en zeer nieuwsgierig naar alle verhalen en ervaringen. Ik ga, samen met mijn vriend, voor max 2 jaar naar Brisbane! Hij heeft daar een baan aangeboden gekregen en visum wordt geregeld en voor mij ook! Hij gaat al per 1 april, ik iets later vanwege allerlei redenen! Maar de knoop is doorgehakt, vind het supereng maar tegelijkertijd ook supergaaf :lol:!
Ga me eens langzaam oriënteren en uitzoeken wat ik allemaal moet regelen! Al besef ik wel dat wij in een zeer luxe positie zitten qua visum en baangarantie!
Gr. Dorine

Welkom op het forum  :up:

Je zit zeker in een luxe positie......

Maar daarom blijft het wel spannend.
Succes met alles regelen.

Groetjes van Jolanda

Wat wil ik allemaal weten; een hele hoop over hoe we het een en ander in NL moeten regelen, maar ook hoe in Brisbane de huisvesting is en of er een beetje goedkoop meubels te vinden zijn. Wij willen vanuit hier niets (groots) meenemen, alles in opslag, en daar alles kopen. Wij denken dat dat goedkoper is dan overschepen van een aantal meubels. In eerste instantie willen we gemeubileerd gaan huren naar daarna toch zelf een beetje iets opbouwen. En vragen over hoe ik het beste kan solliciteren en of daar nog tips voor zijn! Kortom genoeg uit te vinden zo!
Gr. Dorine

Welcome, Dorine.. of zullen we je Dori noemen gezien je avatar?  :roll: hopelijk vind je hier wat je zoekt (en ook onthoudt  :wink: , je blijft Dori natuurlijk) Just kidding, veel plezier hier!!

groetjes Cathelijn en John

He Dori,

Je kunt/ mag veel vragen  via deze weg :up: :up: , en wachten op antwoord (duurd meestal op dit forum niet lang), maar je kunt ook de search knop gebruiken en een trefwoord intikken , je krijgt dan een hele waslijst waar meestal de vragen van je met antwoord al beschreven staan, zo hoef je niet te wachten maar heb je direct antwoord.

Kind regards,

Jack :evil:

Back