opleidingen

stikkie

New Member
Hi,

wie kan mij helpen om ergens info vandana te halen mbt opleidingen in perth?Het gaat mij om sports management vooral.Of iets wat in de lijn van sport zit.Nu ben ik fitness isntructor en ass manager en wil dit ook graag in perth gaan doen.
Wat ik verder wil weten is of het makkelijker is een visum/verblijfsvergunning  te verkrijgen als je daar al werk hebt en wat heb ik nodig om voor minstens een half jaar daar te verblijven.

Ik hoor het graag!
 
[quote author=stikkie link=topic=1874.msg17416#msg17416 date=1118062332]
Hi,

wie kan mij helpen om ergens info vandana te halen mbt opleidingen in perth?Het gaat mij om sports management vooral.Of iets wat in de lijn van sport zit.Nu ben ik fitness isntructor en ass manager en [/quote]

Mag ik vragen :  Wat doet een Ass manager. :-o

BTW je mag met een normaal visum(toeristen visum) 12 maanden in Ozz blijven. Maar dan mag je niet werken. Dan heb je weer een work permit nodig.
 
ik ben assistant manager in een 5* hotel,afgekort dus als ass.manager....hihi.
hoe lang duurt het voor je een work permitt krijgt?
 
Ik ben eigenlijk wel benieuwd welk hotel (heb nl. voor 2 5* hotels in NL een website gebouwd)
 
Hoe het precies zit met een work permit. Dat weet ik helaas ook niet. Maar ongetwijfelt een paar anderen hier op het forum wel. Dus nog eventjes afwachten. :up:
 
Als je onder de 30 bent kun je gaan op een working holiday visum, met dit visum mag je een jaar verblijven in Australie en werken, maar dan maar 3 maanden voor 1 werkgever werken en dan moet je weer ergens anders werken... Er is hier wel een limitatie op de lengte van het aantal studieweken, ik weet niet meer hoeveel dat was...

groetjes Anne Marie
 
oh en er is ook nog een big "maar" want je zult hoogst waarschijnlijk International Student fees moeten betalen en die zijn vaak aan de stevige kant.  :-(

Good luck
Syl
 
Je zou eens moeten kijken op www.idp.com/nl
Zij zijne en oragnisatie die australisch onderwijs aan de man probeert te brengen in allerlei landen, oa in NL.
Zij hebben op hun kantoor in Utrecht ( Uithof) allerlei folders liggen over tal van opleidingen, maar als je ze een mailtje stuurt, sturen ze je de info ook gewoon op. Verder kun je ook kijken op www.studiesinaustralia.nl
En inderdaad, de bedragen die je betaalt als internationaal student zijn erg hoog. Je kunt wel een studentenvisum krjgen waarmee je 20 uur per week mag werken en fulltmime in d evakanties. Kijk hiervoor op www.immi.gov.au

Succes!
Aukje. :up:
 
[quote author=aukendirk link=topic=1874.msg17467#msg17467 date=1118133156]
Je zou eens moeten kijken op www.idp.com/nl
Verder kun je ook kijken op www.studiesinaustralia.nl
En inderdaad, de bedragen die je betaalt als internationaal student zijn erg hoog. Je kunt wel een studentenvisum krjgen waarmee je 20 uur per week mag werken en fulltmime in d evakanties. Kijk hiervoor op www.immi.gov.au

Succes!
Aukje. :up:
[/quote]
adres is http://www.studiesinaustralia.com/  :wink:
 
Beetje oude mail, maar heb zojuist deze site ondekt maar misschien heb je er nog iets aan:
http://www.aif.edu.au/
Vriend van ons is een van de bazen. (Australian institute of Fitness)
 
Back
Top