opnieuw richard de eerste was neit helemaal duidelijk

Richard

New Member
Hoi hoi mijn naam is Richard 25 jaar ik woon samen met Wanda ook 25 jaar en ons zoontje Mike 7 maanden. Ik zelf ben geboren in Nederland maar getogen in Australie.En heb daar 8 jaar gewoont en wil nu zeker terug met mijn gezinnetje,alleen zit ik met een paar dingen zoals: Hoeveel geld moet je op de hand hebben om mee tenemen?
                                                                              : Mijn vriendin werkt niet is dat geen probleem?
                                                                              : Zijn woningen makkelijk te vinden?
                                                                              : Wat is het makkelijks om werk te vinden daar?internet?
                                                                              : Zijn huiskatten toegestaan mogen ze mee het zijn er 2?
                                                                              : Heeft het voordeel dat ik daar al heb gewoont heb?

ik hoop dat iemand mij kan helpen met deze vragen.

dank je wel allemaal
P.S nog bedankt voor het welkom van mijn eerste berichtje

Nogmaals welkom :up:

even een paar korte antwoorden:

Het is met name van belang wat voor een beroep(opleiding) de hoofdaanvrager van het visum heeft! Ook weer afh van het soort visum dat je aanvraagt.
Huizen vinden schijnt er geen probleem te zijn.
Werk vinden is ook afh van wat je doet, maar de werkloosheid is op dit moment laag.
Katten kunnen mee, maar daar zijn wel regels(quarantaine) en kosten aan verbonden.
wat betreft jou laatste vraag durf ik niet te zeggen?

[quote author=Richard link=topic=2869.msg31762#msg31762 date=1129478401]
Hoi hoi mijn naam is Richard 25 jaar ik woon samen met Wanda ook 25 jaar en ons zoontje Mike 7 maanden. Ik zelf ben geboren in Nederland maar getogen in Australie.En heb daar 8 jaar gewoont en wil nu zeker terug met mijn gezinnetje,alleen zit ik met een paar dingen zoals: Hoeveel geld moet je op de hand hebben om mee tenemen?
                                                                               : Mijn vriendin werkt niet is dat geen probleem?
                                                                               : Zijn woningen makkelijk te vinden?
                                                                               : Wat is het makkelijks om werk te vinden daar?internet?
                                                                               : Zijn huiskatten toegestaan mogen ze mee het zijn er 2?
                                                                               : Heeft het voordeel dat ik daar al heb gewoont heb?

ik hoop dat iemand mij kan helpen met deze vragen.

dank je wel allemaal
P.S nog bedankt voor het welkom van mijn eerste berichtje

[/quote]
Hi Richard

Dit is de link waar je kan zien of je in aanmerking komt voor een Aus paspoort.
Woningen zijn heel makelijk te huren , heel veel keuse.
Mijn ervaaring is alleen in Melbourne
Als je vriendin niet werkt denk ik dat dat geen probleem is.

http://www.citizenship.gov.au/forms.htm#birth

Gr ineke

Back