Oproep aan RENE-L

Status
Not open for further replies.

Jack

Well-Known Member
Gisteren had ik Paul Hogan aan de lijn en vroeg ik hem of er misschien nog een 4de crocodile dundee inzit.
Niet de komende 10 jaar was zijn antwoord???!!!

Rene , deze rol....is dit niks voor jouw , ik zorg voor de crocs, zorg jij dat je er goed uitziet. :cool:

Jack :evil:
 
:lol: En hoe krijg je zo even Paul Hogan zelf aan de lijn?
Zijn nummer staat in het telefoonboek?  :grin:

Maak hier maar even wat van voordat er een slot op komt. Ik voel hem denk ik al komen.
 
IDD vóórdat er een slot opkomt!!!

[quote author=Jack link=topic=6982.msg88690#msg88690 date=1178005226]
Rene , deze rol....is dit niks voor jouw , ik zorg voor de crocs, zorg jij dat je er goed [glow=red,2,300]uitzit[/glow]. :cool:
[/quote]

Goed uitzit???
Hoezo "uitzitten"? Ik zit altijd goed!!! Zelfs er uit, zit ik nog goed!! Ik zit zelfs de meeste vergaderingen uit, en zelfs een receptie zit ik uit.

Dus.........

:gramps:
 
Ps.
[quote author=Jack link=topic=6982.msg88690#msg88690 date=1178005226]
ik zorg voor de crocs, .................[/quote]

Hoofdrol voor jou dus!! :evil: :evil:
 
Snel vastleggen dat woordje Rene voordat Jack het snel verbeterd, very good.

[quote author=hawk link=topic=6982.msg88692#msg88692 date=1178005771]
Maak hier maar even wat van voordat er een slot op komt. Ik voel hem denk ik al komen.
[/quote]

Denk je dat , ook nu ik in hetzelfde land ben :x
Dat doen de modeoperators niet ook die willen zien hoever die Hollanders in Australia gaan met hun zwam.

Iemand al een titel voor de film, ik zit te denken aan Crocodile dundee goes europe.....
Ik zoek ook nog wat sponsors.......

Jack :evil:

Ps; kom naar Darwin Rene-L en we kunnen proefdraaien ,Hawk wil jij de geluidsman zijn, ik zoek wel een mooie creek uit....
 
[quote author=Jack link=topic=6982.msg88697#msg88697 date=1178009680]
Hawk wil jij de geluidsman zijn, ik zoek wel een mooie creek uit....
[/quote]

Tuurlijk. Komt ook gelijk ten goede aan mijn eerst verkoudheid en daarna (volgens de dokter) Bronchitis.
 
[quote author=Jack link=topic=6982.msg88697#msg88697 date=1178009680]
Dat doen de modeoperators [glow=red,2,300]niet ook[/glow] die willen zien hoever die Hollanders in Australia gaan met hun [glow=red,2,300]zwam[/glow].
[/quote]

Wat is dat nu voor Nederlands. Ben je nu al zo lang in Oz dat je de taal en de zinsopbouw helemaal bent vergeten??

Zwam; "Een paddenstoel is het vruchtlichaam van een doorgaans onder de oppervlakte levende zwam of schimmel."
Of denk je dat ik voetschimmel heb of zo?

En wat is een "Modeoperator"? Iemand die kleding opereert?

En Hawk, leuk te horen dat je van de party wil zijn, wordt het toch nog gezellig. :up:
 
Daar zul je hier geen last van hebben
Van pijne botten ook niet.
Of je moet te dicht langs een creekje staan.

Hier staan bordjes langs the creeks waar je kunt zwemmen....maar.

Swimming permitted.
beaware of crocs.
Swimming at your own risk.

Australia....I love the country :smile:

Cheers,

Jack :evil:
 
Wat de titel betreft, moet de film dan in Europa worden opgenomen.
Als alles hier in Australie wordt opgenomen of na een half uur filmtijd of zo wat denk je dan van:

Crocodile Dundee: Back in the Outback.

Lijkt me ook wel wat.
 
Maak er een soort documentaire van met de titel; "Out back in the Outback." of; "From Europe Back in the Outback", of "Back from Europe in the Outback".
Of; "Crocodile Dundee; No Crocs in Europe, Back to the Crocs Outback."

Nog antwoord op mijn vragen Jack???

(en dit allemaal in de tijd van de baas  :oops:)
 
[quote author=Rene-L link=topic=6982.msg88700#msg88700 date=1178011406]
[quote author=Jack link=topic=6982.msg88697#msg88697 date=1178009680]
Dat doen de modeoperators [glow=red,2,300]niet ook[/glow] die willen zien hoever die Hollanders in Australia gaan met hun [glow=red,2,300]zwam[/glow].
[/quote]

Wat is dat nu voor Nederlands. Ben je nu al zo lang in Oz dat je de taal en de zinsopbouw helemaal bent vergeten??

Zwam; "Een paddenstoel is het vruchtlichaam van een doorgaans onder de oppervlakte levende zwam of schimmel."
Of denk je dat ik voetschimmel heb of zo?

En wat is een "Modeoperator"? Iemand die kleding opereert?

En Hawk, leuk te horen dat je van de party wil zijn, wordt het toch nog gezellig. :up:[/quote]

Rene, Jij moet vroeger veel fouten hebben gemaakt met NL dat je zo op de zinnen let.

Hawk, nu komen we ergens, laat die geluidsjob maar liggen je word .....???

Jack :evil:
 
[quote author=Jack link=topic=6982.msg88705#msg88705 date=1178012684]
Rene, Jij moet vroeger veel fouten hebben gemaakt met NL dat je zo op de zinnen let.
[/quote]

Nee hoor, ik vind het gewoon leuk om (hoofdzakelijk mijn) nederlands zo goed mogelijk te schrijven. Ook al door het feit dat ik een groot gedeelte van mijn scholing in het Engels heb gedaan. Ik heb eigenlijk zo'n vier klassen gemist mbt het Nederlands.
Misschien vallen "fouten" of eigenlijk misspellingen mij op, zowel in het Nederlands en het Engels. Ik probeer mijn Nederlands en ook Engels zo goed mogelijk te schrijven. Het is een uitdaging.

:gramps:
 
Ga maar werken maat anders word het voor je baas een uitdaging om je buiten te trappen net voor je pensioen...
Hoeveel weken moet je nog, beste man.

Jack :evil:

We kunnen gerust ZWAMMEN want er is toch niemand online die slotjes kan uitdelen :evil: :evil:

Jack :evil:
 
[quote author=Jack link=topic=6982.msg88707#msg88707 date=1178013517]
We kunnen gerust ZWAMMEN want er is toch niemand online die slotjes kan uitdelen :evil: :evil:
[/quote]Topic gaat een slotje op  :nana:
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top