Oproep Emigratie FAQ

Lost

Administrator
Ik heb in een ander draadje al aangestipt dat ik graag de portal gevuld zou willen zien met goede emigratie informatie. Op het moment wordt er hard gewerkt aan de "Emigratie FAQ". Als je denkt een bijdrage te kunnen leveren aan het schrijven van (een deel van) de FAQ, neem dan even contact met mij op. Ben je bijvoorbeeld bezig met een bepaald type visum en wil je de informatie die je tot nu toe verzameld hebt graag met anderen delen, dan hoor ik graag van je.

Hoi Lost,

Misschien is het dan ook mogelijk om een soort van consistentie-controle uit te voeren omdat door de veranderende wet- en regelgeving er veel content ietwat dynamisch is en al snel wordt achterhaald door dergelijke wijzigingen. Misschien kunnen er wat zaken in een search archief geplaatst worden die je alleen bij het zoeken naar een specifiek item nog tegenkomt. Ik zie met enige regelmaat topics staan die bijvoorbeeld van 2004 of zo zijn en waar oude info op staat. Misschien is het mogelijk om met de search-engine een voorselectie op 1,2 of 3 jaar oud te doen, dat scheelt ook weer load op de server.

Back