Oranges and sunshine

slatsr

Well-Known Member
Vanavond de film Oranges and Sunshine (http://www.orangesandsunshine.com.au/) bekeken. Deze film gaat over kindmigranten die in de jaren '40-'60 vanuit Engeland naar o.a. Australie werden verscheept. Erg boeiende film over opnieuw een schokkend stukje verleden van het land dat wij zo aanbidden. Kan het zeer aanraden...
 
Ben benieuwd, zal um eens kijken. Al hecht ik niet al teveel waarde aan het verleden. De Duitsers van nu mag ik wel, maar om nou te zeggen dat "die" zo jofel waren in het recente verleden ;) maar zal het eerst eens kijken voordat ik verder iets zeg.
 
Hij staat aan
wink.gif
afro.gif
 
Ben benieuwd, zal um eens kijken. Al hecht ik niet al teveel waarde aan het verleden. De Duitsers van nu mag ik wel, maar om nou te zeggen dat "die" zo jofel waren in het recente verleden ;) maar zal het eerst eens kijken voordat ik verder iets zeg.
We dienen van het verleden te leren zodat we kunnen voorkomen dat we het in de toekomst herhalen... :up:
 
Film gisteravond gezien, Erg boeiend en mooi!
Zo leer je weer wat over the land down under
embarassed.gif


Voor wie het interesseert, een heel mooi boek over de Aboriginals, "Australie op blote voeten"
Het geeft je een hele andere kijk op de Aboriginals
afro.gif
 
Back
Top