Orientatie wordt ook huwelijksreis!!!

geerjap

XPdite Sponsor
Ik wil dit toch ff delen met jullie.

We gaan in september / oktober dit jaar naar OZ voor de zoveelste keer....het zou in eerste instantie een soort orientatie worden voor als we eindelijk de visas binnen hebben...die kunnen we bij terugkomst in oktober aanvragen, dit in verband met 1 jaar relevante werkervaring....
Maar als we toch zo'n reis weer gaan maken dan kunnen we er ook een extra speciale reis van maken, toch?

Dus heb ik mijn meissie ten huwelijk gevraagd en wordt de reis meteen een huwelijksreis!!!!  :up: :up: :up:
We trouwen vlak voor vertrek in spetember van dit jaar en gaan daarna een paar weken genieten in een camper met onze kleine jongen....

Zo weten jullie dat ook.

GroetZ

GEERJAP
 
Zo kan het ook !!
Wij zijn toendertijd ipv te gaan trouwen op vakantie gegaan naar Australie.
In ieder geval, gefeliciteerd en veel plezier met alles regelen.

Groetjes Jolanda  :grin:
 
En dan op de Ozzie way hangend aan een bungy of diving the great barrier, nogmaals ..YES I do !!! laten klinken : Gefeliciteerd!
 
[quote author=geerjap link=topic=8805.msg117086#msg117086 date=1209369043]

Ik wil dit toch ff delen met jullie.

We gaan in september / oktober dit jaar naar OZ voor de zoveelste keer....het zou in eerste instantie een soort orientatie worden voor als we eindelijk de visas binnen hebben...die kunnen we bij terugkomst in oktober aanvragen, dit in verband met 1 jaar relevante werkervaring....
Maar als we toch zo'n reis weer gaan maken dan kunnen we er ook een extra speciale reis van maken, toch?

Dus heb ik mijn meissie ten huwelijk gevraagd en wordt de reis meteen een huwelijksreis!!!!  :up: :up: :up:
We trouwen vlak voor vertrek in spetember van dit jaar en gaan daarna een paar weken genieten in een camper met onze kleine jongen....

Heey Geerjaap,

van harte gefeliciteerd met jullie aanstaande huwelijk, enjoy!!

Ik zie dat jullie in in sept/okt. gaan voor 2 maanden. Onze visa's zijn binnen en dienen voor nov geactiveerd te zijn. Wij hebben ook een kleine maar dan een meid van anderhalf. en willen ook met een camper gaan. Waar gaan jullie heen of waarvandaan beginnen jullie?? Wij hebben het idee om vanaf Sydney te beginnen en Adelaide, Melbourne, Brisbane en naar boven Cairns te gaan, schijnt ook heel mooi te zijn. Mijn vraag is omdat jullie al vaker er zijn geweest, is dat te doen? Vooral met een kleine?
Waar huren jullie de camper, want ik heb al rondgespeurd en een camper huren voor 2 maanden kost al rond de 10.000 aussie dollars, is prijzig.

ik hoor graag van je,

Groetjes Jacqueline
 
He Geerjap

gaaf man. Proficiat.
Zal een mooie huwelijksreis worden voor jullie..

geniet er lekker van met jullie menneke

Gr Helmut, Leonie en Joy
 
Back
Top