orienteren

dannyx

New Member
Hallo wij zijn nieuw op deze site en sinds enige weken ons aan het orienteren.
Zouden jullie ons eens willen schrijven waarom jullie voor een bepaalde staat hebben gekozen. wij kennen australie alleen van wat we lezen. Zijn hiet zelfstandige en willen dat daar ook gaan doen.
Alvast bedankt

Katja
 
Hello dannyx

Uiteraard welkom to the forum family

hangt af van het type werk :p

Voorbeeld: Auto industrie is het kleinst in adelaide , maar de IT  is daar weer het grootst (geloof ik).
Maar ik denk dat de meeste er wel zijn geweest en uit eigen ervaring spreken.

In wat voor categorie werk valt jullie onderneming?


Groetjes Johan
 
Hi Katja,

Eerst een Hartelijk Welkom op Het Forum.
De antwoord op de vraag
[quote author=dannyx link=topic=3734.msg44455#msg44455 date=1137947438]
Zouden jullie ons eens willen schrijven waarom jullie voor een bepaalde staat hebben gekozen. [/quote]
zal je overal vinden op het Forum. Als je zoekt via de Search knop (of zelfs in dit hoofdstuk) zal je bedolven worden onder voor- en tegens.
Het antwoord ligt ook aan wat je zoekt (of wilt) in Oz. Er zijn vele wegen die naar Rome Australië leiden.
Zoek je iets speciaals, dan kunnen er vele leden je (precies) vertellen waar en waarom.
Wat voor bedrijf heb je als zelfstandige??

In ieder geval, veel sux6 met je plannen.

Rene
 
Hoi Katja,

Wij hebben gekozen voor noord Queensland om dat mijn man en ik van tropische hitte houden en veel vakantie resorts daar dus genoeg werk voor een kok!
 
Hoi Katja, voor ons wordt het waarschijnlijk Brisbane. We willen graag een jaar of twee werken in Australie en in Brisbane worden de komende tijd talloze miljarden geinvesteerd in infrastructuur. Kansen te over dus, verder komt "Brissie" er in alle horenzeggenverhalen er erg goed uit - daar moeten we ons dan maar op baseren...
 
Wij trekken naar Alice Springs, vooral omdat we erg zijn aangetrokken door de natuur en de omgeving daar én omdat het een bruisende stad is met veel mogelijkheden!  :up:

Sara
 
Back
Top