Origineel verhuisbericht

clair

New Member
Voor ons duurt het nog een jaartje of 2/3 maar als het zover is wil ik onze familie,vrienden enz een origineel verhuisbericht sturen en niet zo'n standaard,saaie kaart.
Wie heeft ideeen?
Bv.een leuke/grappige tekst.
Hoe hebben de anderen dat gedaan,die reeds de oversteek hebben gedaan?
Ben zeer benieuwd...
 
Ik zou een routebeschrijving maken. Mogelijkheid 1: Volg de borden Schiphol... etc. , mogelijkheid 2 Neem de A12 richting Oberhausen, ga daar verder.... (en zo door via Polen, WitRusland etc, neem de boot in Hong Kong, volg een koers 180 graden...)
 
Met Google Earth (http://earth.google.com/) kan je een filmpje maken van een 'vlucht' van je huis/stad in Nederland naar je huis/stad in Australie.
 
Ik heb zelf  een gedicht bedacht en op de computer crea-bea kangarootjes op de kaart gefixed.

Verder (als loesje-fan) een loesje-stempel besteld en op elke kaart aan de voorkant de tekst: " leven is meervoud van lef" gestempeld..
Met als begintitel in de kaart " wij gaan country-swoppen".

Het heeft een paar uurtjes tijd gekost, maar het waren dan ook echte 'hand-made' kaarten en zeker niet standaard!

(en geloof me, ik ben normaal gesproken absoluut niet crea-bea)

lindapinda
 
Wij hadden niet echt een verhuisbericht. We zijn een serie: Australie update begonnen. Toen we zonder huis in Nederland rondzwierven hebben we het de Australie Update - daklozen krant genoemnd. Maar verder hadden ze gewoon een nummer. Op onze website te zien. Voor Kerst hadden we een kaart in het zwembad :D. Een beetje plagen mag vind ik :up:.
 
Das een goeie Rebekka,wij fantaseren ook al over kerstkaarten met foto's van ons op zo'n hagelwit strand!
 
beetje :eek:fftopic: maar dit was onze kerstkaart van vorig jaar:

RobinAlexandra_Kerstkaart_400x300.JPG
let op de details :)
 
Bouwpakketje maken voor een luchtballon. Ballon in je kaart doen, karton waarmee je een bakje kunt vouwen. Touwtjes erbij zakje "helium" Zo kunnen ze dan hun eigen luchtballon maken om langs te komen.
Of een vliegticket na maken en daar alle info op zetten. Kangoeroe met alle info op de Joey die in de buidel zit.....    euhh.....  er zijn zoveel grappige ideeen :)
 
Back
Top