Our Australian Adventure

Ik heb er enorm veel zin in om in dat prachtige land te wonen met de mooie natuur en (in mijn hoofd) altijd zon, maar vind het ook wel eng. Blijft toch een grote stap en al mijn roots en langetermijn vrienden zijn in Nederland. Gelukkig heb ik nog even om me er op voor te bereiden.

Welkom Roel. Ja dit is zeker veruit het zwaarste van de hele emigratie. In het begin is het allemaal leuk maar na een maand of wat begin je je familie en vrienden wel erg te missen, al is dit voor iedereen verschillend natuurlijk.
 
Yep, voor iedereen verschillend.

Ik heb er eigenlijk geen last van, het vrienden niveau is nog steeds niet heel hoog maar dat ligt ook aan mezelf, ik zou er best wat meer moeite in kunnen stoppen maar ben happy op het moment dus het komt er niet zo van :) En familie... ach, daar was ik NL ook niet zo van.
 
Hoe gaat het met jullie? Ik heb jullie verhaal gelezen en ik ben benieuwd hoe het met jullie gaat!
 
Hoe gaat het met jullie? Ik heb jullie verhaal gelezen en ik ben benieuwd hoe het met jullie gaat!

Hi Chloe,
Het gaat goed! Ik heb het aanbod van mijn werkgever in Sydney geaccepteerd en ben nu aan het wachten tot ze mijn begindatum hebben vastgesteld. Mogelijk dat ik namelijk al vanuit Nederland het een en ander gaan doen. Zodra we weten welke datum ik in Sydney verwacht wordt, kunnen we echt plannen gaan maken. Ik hoop, want dat is wat ik als wens heb uitgesproken, ik 1 oktober kan beginnen en dan gaan we half september richting Sydney.

Eerst nog wat vakanties doen (dit berichtje is vanaf de Costa Del Sol verstuurd), dan afscheid nemen en gaan!

Het is zover voor we het weten.
 
Back
Top