out of the blue

simmer22

Member
heey allemaal!

kijkt iemand wel eens naar de serie out of the blue? blijkbaar vorig jaar in oz op tv uitgekomen....en nu ook in nederland op de buis. vaste prik dus als ik van mn werk thuiskom... out of the blue, home and away en eerst nog mcleods daughters, maar de aso's zenden mcleods ineens niet meer uit! balen!
maar goed...om even tot mijn punt te komen.... weet iemand wie de dader is in out of the blue??? ben toch wel heel nieuwsgierig en het duurt nog zo lang!

hoever zijn jullie in oz? of ben ik de enige wanhopeling hier? ;)
groetjes nicole
 
Hey,

Out of the blue ken ik niet, Home and Away kijk ik iedere dag en McLeods Daughters is nu afgelopen hier, zaterdag was de laatste aflevering van de final season. Wist trouwens niet dat Home and Away ook in Nederland te zien is, grappig...

Groetjes Sigrid
 
home and away is ook pas sinds een paar weken ofzo erop hier.... en zijn geloof ik oer oude afleveringen... met dat meisje dat nu met die tennisser getrouwd is....bec...
 
Ja, hier nog een Out of the Blue kijker. Wil niet weten wie de dader is, althans, nog niet, wil het zelf zien.

Maarrrrrrrr, nu is Net5 zomaar opeens, zomder aankondiging gestopt! Lekker is dat zeg. Heb er echt een beetje de scheisse in eerlijk gezegd.
Maargoed, er is leven na Out of the Blue  :lol:
 
Ze zijn out of the blue gestopt met de serie  :grin: Wist niet dat ze humor hadden bij Net5
 
Wel eens van torrents gehoord? Ik heb alle McLeod's Daughters (en Grey's Anatomy) gezien na downloaden - niet illegaal! - zonder reclame, wanneer ik maar wilde en zoveel afleveringen als ik maar achter elkaar kon hebben. Niet veel, maar het kon en dat was kicken. Ik kan het echt aanbevelen. Mininova tot zover erg update met torrents. In NL loopt men meestal achter of zetten ze een serie zomaar even maanden stop ivm EK, WK of anders leuks. Overigens gebeurde dat hier ook met McLeod's tijdens de Olympische spelen. Heb je geen last van met downloaden, totdat je helemaal 'bij' bent, dan moet je plotseling weer wachten.
Zie maar...
Fae
 
Dat doet rtl5 ook telkens met prison break.. je wordt er gek van!
Ik heb het ook al die tijd gedownload en gewoon zo gekeken..
 
Wij dl ook altijd alle series, zodat we het in een keer kunnen kijken en niet afhankelijk zijn van de NL zenders.
Het punt met Out of the Blue is dat wij bij aflevering 40 zitten en in Australie bij 130 en die oude afleveringen niet meer terug te vinden zijn.
Als iemand het wel terug kan vinden heel graag!!!  :up:
 
Als je vriendjes heb in Oz: laat ze eens kijken bij de videotheek. Die heeft ws hele sets op de plank liggen. En te koop zijn de series zeker, en veel goedkoper dan in NL. De moeite waard?
 
Hmmm - torrents downloaden werkt goed, doe het zelf ook, maar denk niet dat het niet illegaal is: je maakt nog steeds inbreuk op intellectuele eigendomsrechten en auteursrechten...
Het op deze manier delen van files is (nog) niet illegaal omdat de server geen werken in z'n geheel in een bestand verspreidt maar stukjes van de files van andermans harddrive trekt. En ik zei "(nog) niet illegaal"  omdat er momenteel een procedure loopt tegen Piratesbay, en uitspraken in die zaak kunnen verstrekkende gevolgen hebben voor het gebruik van torrents. Maar er zijn vast wel een paar IT-hobnobs op dit forum die de actuele stand van zaken weten wat dit betreft... :up:
 
Back
Top