Overload stelt zich voor

Overload

New Member
Na wat zoeken op het Internet kwam ik op dit Australie forum terecht. Ik ben Overload (Stefan), 20 jaar, en ik hoop volgend jaar in 2012 te kunnen studeren aan de Medical School van de University of Sydney.. Ik was uitgeloot na m'n middelbare school voor de studie Geneeskunde in Nederland, en na een jaar gestudeerd te hebben in Amerika, ben ik er voor mezelf achter dat ik mezelf niet terug wil zien in Nederland. Eind 2011 hoop ik m'n rechtenbul op zak te hebben, en dan hoop ik nadien aangenomen te worden aan de University of Sydney. Mijn doel is ook om daar uiteindelijk te blijven. Verder heb ik ook een eigen bedrijfje. Dat is zo gestart om een studie in Australie te kunnen bekostigen (Medical School alleen al kost voor 4 jaar bijna AUD300,000 en levensonderhoud komt er nog bij).

Dank je! Dat was tijdens het surfen in California afgelopen zomer. Dat ik maar ook mag genieten van de golven en het surfen in Australie hopelijk!
cool.gif

Welkom! En surfen kan hier heel goed, alleen zijn de golven hier nu zo krachtig dat ik vanmorgen iemand met een door midden gebroken surfplank terug zag zwemmen :wacko:

mijn man kan ook niet zonder golven, maar moet wel....

tja...ooit zekers :wink:

Welkom Stefan.

Beste Nesje, hebben ze in Belgie geen golven <_<
Jullie hebben toch ook een stukkie strand en zee.
Kop op dan, pak je plank en zoek een goed golfje op.

Jack :evil:

Op t ogenblik zijn er ontzettend veel golven in onze ''wood be'' Belgische (??) :evil: regering! Schip ahoi, men overboard! Goed dat we dat kapseizend gedrocht adieu mogen zeggen in 2011!!!

Was this a bit off topic? ;))

Toch a warm welcome aan Overload op dit pretty crazy forum, have fun and the mazzel!

Beste Nesje,

Op t ogenblik zijn er ontzettend veel golven in onze ''wood be'' Belgische (??) regering! Schip ahoi, men overboard! Goed dat we dat kapseizend gedrocht adieu mogen zeggen in 2011!!!

:shock: , tegenwoordig zit iedereen aan de rum. "schip ahoi men overboard" :?
Of is Kruissie Nesje,

Een nieuw member op dit forum de mazzel toewensen is niet echt een warm welcome kruisje Nesje.

Op t ogenblik zijn er ontzettend veel golven in onze ''wood be'' Belgische (??) regering! Schip ahoi, men overboard! Goed dat we dat kapseizend gedrocht adieu mogen zeggen in 2011!!!

:shock: , tegenwoordig zit iedereen aan de rum. "schip ahoi men overboard" :?
Of is Kruissie Nesje,

Een nieuw member op dit forum de mazzel toewensen is niet echt een warm welcome kruisje Nesje.

Euh, kwist niet dat ik een doppel-gangster :cool: had op XPDITE!! hoeiii, lol!
enne, ik die dacht dat mazzel voor ''chance, gluck, gdluck, ...'' stond?? sjonge, sjonge, kzal maar bij mn schoên vloams blijve:::
So, to Overload: VEEL GELUK MET JE PLANNEN, JOH !

tot slot; geef mij maar ne Single malt whisky!! Like in MAD MEN!

Cheers, kruisje. :blond:

Back