Overnachten in Sydney met nieuwjaar

wbgk1979

New Member
Hey mensen,

nog iets minder dan 2 maandjes en we kunnen naar Down Under vertrekken.
Maar nu het volgende.
Nieuwjaar willen we in Sydney vieren, maar nu nog ergens een overnachting zien te regelen.
De meeste hotels zijn volgeboekt en tot nu toe geen succes om ook maar iets te vinden.
Eigenlijk wil ik gewoon een net hotel in Sydney vinden.
Het was eigenlijk de bedoeling om steeds in hostels te overnachten, maar nieuwjaar wilde ik een hotelletje pakken.
Mijn vriendin is pas jarig geweest en eigenlijk is dit dan ook nog een verlaat verjaardagscadeautje.

Dus als iemand iets weet of me ergens mee kan helpen dan stel ik dat zeer op prijs.
 
Hoi

Mijn zus is met nieuwjaar in Sydney en hebben aan het begin van het jaar geboekt en konden geen betaalbaar plekje krijgen.  Nu verblijven ze in een hotel bij het vliegveld.  Transport geen probleem dus naar de stad en toch een toffe betaalbare kamer. 

Sidonia
 
L'hotel in Darlinghurst geprobeerd? Prachtig klein hotel met sfeer. Dichtbij Haven/Brug en restaurantjes en cafeetjes in de buurt. Zullen wel vol zitten, maar proberen waard! Anders serviced appartments? Wij zaten in Roselyn Gardens, Elizabeth Bay. Prima en netjes.

Nynke
 
probeer ook eens naar sullivans hotel op oxford street.
Wij hebben 2 jaar geleden ook best laat geboekt en daar was nog wel plek (de laatste)
Maar let wel je moet op die dagen meer betalen als reguliere nachten.

Succes ermee

Groeten marcel :up:
 
Kan het niet vinden in het telefoonboek, maar wij hebben met millenium in the Grant gezeten in de wijk na Potts Point. Perfect uitzicht op de brug en park en alles eigenlijk. En lopen is het niet ver van het centrum af. Maar je kan er perfect feestje vieren in de kamer (ik weet gelukkig alles nog). Maar ja je hebt natuurlijk niet veel aan deze info. Maar in Potts Point zijn ook diverse hotels te vinden in ieder geval.

Succes
Danny-Eva
 
3 jaar geleden hebben we oud en nieuw doorgebracht in West Balmain. Een studiootje gehuurd wat uitzicht bleek te hebben op de 'achterkant' van Darling Harbour, en 4 a 5 minuten lopen naar uitzicht op de Harbour Bridge en het (pont) vervoer naar Circulair Quay.

Studiootje gevonden via www.ozstays.com.

Ik zag daar zojuist trouwens even de aqua villa... Nou, als je geld als water hebt ziet dat er wel leuk uit (wel aan de Gold Coast ;-)

Perthpete
 
Back
Top