Overzicht beroepen met beschrijving

bono

XPdite Sponsor
Misschien hier al bekend, maar toch plaats ik het maar.
Handige site met omschijving van beroepen en vermelding of het op de SOL/MODL lijst staat. Ik weet niet hoe up-to-date deze website is, maar is wel erg handig. Inmiddels heb ik begrepen dat de sponsorlijsten niet recent zijn.

http://www.acacia-au.com/asco.php#639

Ook handig op dezelfde site: ASCO occupation search, je tikt je beroep in en je ziet de code + omschrijving.

http://www.acacia-au.com/occupation-search.php
 
Volgens mij niet up to date.
Kijk uit met de STNI lijsten,
South Australia heeft sinds kort een nieuwe lijst die bij Acacia nog niet is bijgewerkt.
Voor de rest wel handig info mbt ASCO.

groetjes Teuni
 
[quote author=Teuni link=topic=5250.msg66454#msg66454 date=1153903407]
South Australia heeft sinds kort een nieuwe lijst die bij Acacia nog niet is bijgewerkt.
[/quote]
Hetzelfde geldt voor Victoria!

- Ben
 
ben toch erg schieuwnierig aant rondneuzen op deze site, aangezien het beroep Sociaal Pedagogisch Hulpverlener niet als sociaal werk work gezien maar welfare work, en nu kan ik toch een soort van omschrijving vinden, erg handig!!!
Tenks-a-lot! Grts, Mariekske
 
Ooit heeft iemand mij uitgelegd wat als verschil wordt gezien tussen welfare worker en social worker, maar of dit klopt weet ik echt niet hoor. Dit was toen het antwoord:

Welfare worker: meer bijstandsconsulant. Dus over uitkeringen en zo........
Social worker: sociaal cultureel werk, sociaal pedagogisch werk, community work etc...

Maar wat het nu precies is, dat verschil dan..... :| :? :?
De vriendin waarvoor ik het vroeg heeft opleiding HBO SPW en viel volgens hun onder social worker.........

Henriette
 
bedankt henriette...!
Hoop dat t niet helemaal klopt die beschrijcing aangezien ik meer een sociaal werker ben volgens jouw omschrijving.. Denk ook wel dat de opleidingen spw en sph misschien toch anders van inhoud zijn...

Hoop dat er nog meer mensen zijn die info kunnen halen uit het overzicht beroepen met beschrijving!
Grts, Mariekske
 
Back
Top