Overzichtelijke samenvatting Covid-19 gevolgen voor visa Oz

Emulate

Well-Known Member
Kwam per ongeluk op deze pagina uit. De stijl lijkt een beetje op die van de NL overheid, maar het is een groot commercieel visumbureau. Dat maakt qua informatie niet uit, zij baseren zich gewoon op HA en hebben die talloze en verspreide pagina's gebundeld in 1 handige pagina. Ik vond het een helder antwoord op al die vragen van (aankomende) emigranten over corona en wanneer ze Oz kunnen in- en uitreizen. Er staat dat de informatie op gezette tijden wordt bijgewerkt, de overheidsprognose 'half 2022' van vorige week staat er nog niet in. Altijd de betreffende HA-pagina zelf checken voor het allerlaatste nieuws.

 
Last edited:
Kwam per ongeluk op deze pagina uit. De stijl lijkt een beetje op die van de NL overheid, maar het is een groot commercieel visumbureau. Dat maakt qua informatie niet uit, zij baseren zich gewoon op HA en hebben die talloze en verspreide pagina's gebundeld in 1 pagina Ik vond het een helder antwoord op al die vragen van (aankomende) emigranten over corona en wanneer ze Oz kunnen in- en uitreizen. Er staat dat de informatie op gezette tijden wordt bijgewerkt, de overheidsprognose 'half 2022' van vorige week staat er nog niet in. Altijd de betreffende HA-pagina zelf checken voor het allerlaatste nieuws.

Oh wauw. Ze hebben gewoon de layout van de Nederlandse overheid gekopieerd... Anyway, wat er staat is wel correct (behalve dan het Qantas-verhaal wat je aanstipt) :)
 
Ja, ik denk dat veel mensen daarin stinken helaas. Dan ga je dus servicekosten betalen bovenop de prijs van een visum. Het lijkt me niet illegaal want het pretendeert verder niet de NL overheid te zijn. Maar lekker voelt het niet, daarom waarschuwde ik alvast. Het ging er mij om dat het zo'n handig, compleet en duidelijk overzicht was. Op HA zelf moet je daarvoor vele pagina's in het Engels doorspitten.
 
Last edited:
Back
Top