OZ centraal in jullie leven

Ingriddh

XPdite Sponsor
Bij ons is OZ het belangrijkste in ons leven geworden nu. Je zou kunnen zeggen je staat ermee op en gaat ermee naar bed.
We hebben het er heel veel over en familie is nu ook een beetje aan het bij draaien, met vrienden kunnen we het er open
over hebben dus het is nu wel heel definitief aan het worden.
Het lijkt wel of we al afscheid aan het nemen zijn van alles. Ik doel daarmee, je leeft nog in Nederland maar met je hoofd zit je niet
Australie. Het hele huis hier interesseerd me geen donder meer, oke er moet af en toe een stofzuiger en lap doorheen gehaald worden
dat doen we dan ook. Maar dat de zomerplanten verregend zijn en de kamerplanten er niet nieuw meer uit zien, zal me een worst
wezen. Een jaar terug had ik die al lang vervangen. Nu denk ik aan ons toekomstige huisje in OZ en ben die al denkbeeldig aan het
inrichten met nieuwe spullen.
Hoe staat OZ in jullie leven voor degene die nu met hun visum bezig zijn??
 
Ook wij zijn helemaal into Oz.
Wij hebben nu twee weken onze grand letter en onze paspoorten zijn maandag naar Berlijn gestuurd.
We willen eind november weg en we zijn nu ook alles aan het voorbereiden en anderzijds aan het afbouwen.

Voorbereiden: Veel Xpditen, verhuizer regelen, baan opzeggen, vlucht boeken, accomodatie regelen voor de eerste weken, en zijn gestart met inpakken en denken hoe we veel over hoe ons leven er over drie maandjes uit ziet.
Afbouwen: wat willen we nog echt doen en zien (?), afscheid menen (vroeg mee beginnen), weggooien van spullen en helaas nog de laatste werkdagen maken (tot 1 nov). 

Jasper en Ingrid
 
Hier ook zo: Van 's morgens vroeg tot laat zit het in onze hoofden. We zijn nu bezig met een rpl, maar daarna gaan we ons richten op de leukere dingen en voorbereidingen. Denken hoe je huisje er uit komt te zien, waar we gaan wonen en hoe we het inrichten, super! Ik kan niet wachten op de dag dat ik het op mijn werk ga vertellen. Ook het werk neemt een minder belangrijke plek in en ik sta er heel relaxed in. Ik zet me nog voor 200% in, maar maak me minder druk om dingen die me niet zinnen. Als zij het zo willen, doe ik het toch zo. Over een x aantal maanden zit ik toch aan de andere kant van de wereld!
Enja, denken wat je allemaal nog wilt doen en zien hier.... Volgende maand nog een keertje naar Berlijn.
 
wij zijn nu bezig met het hele huis doorlopen, wat opgeknapt moet worden voor de verkoop (het oog wil ook wat). We wonen nu 10 jaar in het huis. Dus de zaken die nog gedaan moesten worden doen we nu. Douche (nieuwe wasbak, toiletpot, douchewand, die liggen al een tijd op zolder) moeten vervangen worden.
Spullen weggooien wat weg kan, spullen verkopen via marktplaats, die we toch niet meer nodig hebben. En kijken wat je wel mee neemt. In ieder geval niet veel meer. En tja nog een keer op wintersport gaan zouden we wel willen, maar het is ook weer een kostbare bezigheid. We zien wel.
Tja het hele gebeuren neemt je hele leven in beslag, soms in zeer goede zin, maar soms ook erg vermoeiend allemaal.
 
[quote author=Ingriddh link=topic=7631.msg99308#msg99308 date=1189682542]
. Ik doel daarmee, je leeft nog in Nederland maar met je hoofd zit je niet
Australie. [/quote]
Ik neem aan dat je met je hoofd al wel in Oz zit
Ik ken het Xp dite is een verslaving aan het worden ( het is nu 4.15 uur in de ochtend)
en ook de real estate sites zijn vaak bezocht.
EN maar wachten en wachten en wachten.................

Groetjes Kees
 
Wij hebben tegenslag gehad met de TRA. En onze toekomst plannen zijn niet erg zeker meer word haast ondoendelijk, maar we geven natuurlijk niet zomaar op. alles wat hier boven in jullie berichten staan hebben en voelen wij zeker ook zo. Nu dat we tegenslag hebben en alles moet op een andere manier geregeld worden is dat gevoel, van hier leven en zijn, maar daar willen wezen alleen maar sterker geworden. We gaan vaak naar ierse pubs en ontmoeten daat dan ook veel ozzies in Amsterdam ook hebben we twee jongens op de rugby gekregen uit Aus dus we spreken nu ook geregeld engels. Dan word het gevoel, het kan me geen reed meer schelen hier, als ik eerst maar eens daar ben, nog veel sterker door. Dus het antwoord is ja, het beheerst ons hele leven.

Gr Pat
 
Back
Top