OzForex

Familie S

XPdite Sponsor
Wie kan me uitleggen hoe OzForex werkt?
Moet je dan een bankrekening hebben in OZ, of zijn hun de OZ bankrekening??
Of doen zij alleen de transfer en moet ik nog een bank gaan zoeken??
Snap het niet helemaal.... :huh:
 
Hi, volgens mij is OzForex echt alleen maar een 'omwisselbank', je maakt geld over van jouw bank in NL via hen naar een bank in Oz. Dus ja, een bankrekening is dan wel praktisch....

Groet,
Annemarie
 
Ik zou voor een lederen gaan
grin.gif
 
Ik zit zelf bij MyState Financial (Tasmaanse bank) en ben er erg tevreden over en ik heb ook een rekening bij ING Direct.
 
Ik zit zelf bij MyState Financial (Tasmaanse bank) en ben er erg tevreden over en ik heb ook een rekening bij ING Direct.

Goeie tip, en Steven: de sofa gaat mee in de container weet je nog?? :evil:

Lost: Daar gaan we zeker mee in zee, ik heb hem genoteerd, tenminste een bank waar je niet voor naar de vaste wal hoeft. :up:
 
Gaan jullie dat dan van hieruit al allemaal regelen? Wij waren eigenlijk van plan om dat allemaal ter plaatse te doen (we houden gewoon onze rekeningen hier open). :huh: Of kan het beter hier al geregeld worden?
 
Wij ook hoor, maar ik ben zo'n irritant regelneefje, dat wil ik voor vertrek op papier hebben. :grin:
 
Wie kan me uitleggen hoe OzForex werkt?
Moet je dan een bankrekening hebben in OZ, of zijn hun de OZ bankrekening??
Of doen zij alleen de transfer en moet ik nog een bank gaan zoeken??
Snap het niet helemaal.... :huh:

ozforex is een wisselbank waarmee je jezelf wat bankkosten bespaart als je straks je euro's omwisselt, scheelt wel !Moet je wel hier een tegenrekening hebben op je nederlandse rekening.

even een tip voor je nederlandse rekening, zet hem op expat modus, dan kan er niet meer oeverloos automatisch afgeschreven woorden door peopletjes die maar niet snappen dat je vertrokken bent, je eventuele hypotheek kan dan wel afgeschreven blijven worden, wij waren iig heel blij dat we dan gedaan hadden, energiebedrijven , anderzorg etcetc, die allemaal keurig bericht hadden etcetcetc, ook bevestigd hebben, maar wel willen blijven afschrijven en dan ook dreigbrieven gaan sturen, heel leuk, ergens maken ze dus geen connectie met weggaan en het doorvoeren van niet meer automatisch af willen schrijven, scheelt je een hoop gedoe, wel heel off topic, maar dat vergeef je me wel, :wink:

let wel, deze ervaringen berusten niet op historisch behaalde resultaten, :lol: bij jullie zou het misschien wel in 1x keer goed kunnen gaan, maar je weet het niet van te voren. :roll:
 
Thanks voor de tips, kan dat bij alle Nederlandse banken of is het handig om nog over te stappen naar een andere bank?? :up:
Het is je vergeven, ik ben alleen maar heel blij met dit soort hulp en tips! :smile:
 
Informeer even bij je bank, wij hebben in Nederland de Rabobank, waar dat geen probleem was.
Hier hebben we Rabo voor termdeposit (lekkere hoge rente) en voor geldverkeer salarais etc Westpac.
Voor de euro naar dollar dus ozforex,( maar de euro's blijven nog even lekker in Nederland) :evil:
 
Ik zit zelf bij MyState Financial (Tasmaanse bank) en ben er erg tevreden over en ik heb ook een rekening bij ING Direct.

Je vergat al je miljoenen te noemen die je op je Luxemburgse bankrekening hebt staan........

Jack :evil:
 
Die was ik helemaal vergeten Jack.

Toch eens even kijken wat ik voor mijn 10.000.00,00 Indonesische rupiah krijg tegenwoordig... :p
 
Die was ik helemaal vergeten Jack.

Toch eens even kijken wat ik voor mijn 10.000.00,00 Indonesische rupiah krijg tegenwoordig... :p

The Indonesische bank.
Go^$r^mePot jan dorie ben ik de verkeerde bank aan het kraken.....

Jack :evil:
 
Back
Top