paardenmaffe meid op weg naar Atherton Tablelands

traviesa

New Member
Hoi allemaal

Deze zwaar met het paardenvirus besmette meid is na allerlei uitstel nu dan eindelijk bijna in Australie om niet meer weg te gaan!
Na 11 jaar geleden stage gelopen te hebben in Townsville en Ingham wilde ik alleen nog maar TERUG! maar ja soms moet je lang volhouden om dan toch je zin te krijgen.
In October vertrekken wij (mijn vriend mag ook mee) dan eindelijk en omdat ik inmiddels ook een geweldig paard heb gaat die zelfs ook mee. We willen richting Atherton Tablelands maar nu nog hopen dat we daar ook nog werk kunnen vinden.

Wie zit er ook in die richting of is net als ik zo gek om je paard mee te nemen? Hoop van jullie te horen!

Groetjes Saskia

hoi saskia

Ik zou ook mijn paard meenemen, maar daar zie ik vanaf. Het kost 10.000 euro en het houdt heel wat in. Mijn paard is bijna 20 en ik vraag me af of ik haar gelukkig maak met de hel omschakeling en transport. Heb besloten haar hier te laten. Heb niemand anders kunen vinden, die zijn paard heeft meegnomen, in ider geval niet op dit forum.

succes met alles.

mary

Ook mijn paard blijft hier maar het is zeker mogelijk hoor, gewoon genoeg geld neertellen.  :-D Veel succes met alles!  :up:

Sara

Ik heb even opgezocht waar het ligt en het lijkt me erg mooi daar, lekker warm voor je paardje  :)
Succes met alles, heb helaas geen ervaring met paarden meenemen.
Ducee

Back