Paasbarbie?

prizmaak

New Member
Hallo allemaal - we hadden nog een idee voor een nazomerse barbie.
Het leek ons een aardig idee om met de Pasen een dagje (voorzet: 1e paasdag, zondag 23 maart) een veldje met BBQ en shelter af te huren in Belair National park. En dan verder op z'n Aussie's zelf stoelen, eten en drinken meenemen. De kosten van het huren kunnen we dan delen (kan op die manier nooit al te duur zijn!). Als er wat animo is, willen wij de reservering wel regelen.

Laat ons even weten wat je d'r van vindt?
We zijn overigens flexibel in de planning: als 2e paasdag beter uitkomt dan is dat ook prima!

Groetjes,
Priz & Maak.
 
Hallo Priscilla en Mark,
Helaas zijn wij er deze pasen nog niet bij, volgende keer doen we graag mee.
Ik vind het een erg goed idee zo'n barbie in het park.
Hebben jullie er thuis ook geen overlast van.

Groetjes
Ineke
 
Ook voor ons helaas nog iets te vroeg, we komen pas op 7 juni in Adelaide aan. Daarna zijn we graag van de partij!

- Ben
 
Ja leuk idee. Wij zijn er bij. Maakt in principe niet uit welke dag maar ik weet niet zeker of Vanes moet werken op maandag. Maar dat zal dan in de ochtent zijn. 

Toppie :up: :up:

gr Barry & Vanessa
 
Ha die Mark, jij bent echt de Dutch Barbie Man aan het worden he? Wederom goed initiatief.

Zoals je weet is onze patio in north Adelaide te krap om zoiets te 'hosten' dus Belair is een prima oplossing.
Je schijnt daar lekker veel ruimte te hebben, dus dan kunnen we meteen de intro cursus cricket voor Hollanders organiseren. Kent iemand de regels, en heeft iemand een cricket setje??  :lol:

Kortom: wij doen graag mee.

Groeten, Jan en Mikaela

PS. Qua dag lijkt zondag de 23e het handigst, maar dat hangt af van Mikaela's werk schema. Weten we binnenkort !
 
Hey Mark en Priscilla

Prima idee want in die periode ben ik in Adelaide zoals jullie weten! En....23 maart is mijn verjaardag!  :lol:
Ik kan geen stoelen meenemen maar wel drinken ofzo. Let me know!

btw: als iemand een tip heeft voor een huurhuis in de Hills dat vanaf juni/juli vrij is: GRAAG!

Lenno
 
Zo, de plek voor zondag 23 maart is geregeld hoor. We kunnen het alleen geen Paasbarbie meer noemen, want we hebben een plek zonder bbq... jammer, maar helaas. So, bring a plate to share and drinks, chairs, fun & games.
Helaas is er bij deze plek zelfs geen picknick tafel of iets dergelijks (gelukkig wel een shelter!), dus als er iemand nog een buitentafel heeft van een beetje redelijke omvang (of een paar kleine...)....

De plek is trouwens, Belair National Park, Gums 1 (voor plattegrond/brochure zie link http://www.belair.sa.gov.au/publish/groups/public/@parks/@southernlofty/documents/all/bela_pdfs_belair_brochure.pdf#map)

Huur van Gums 1 bedraagt $61 – we mailen een paar dagen vantevoren nog wel even wat de uiteindelijke schade p.p. zal zijn...voor wie nog niet eerder in Belair NP is geweest: er is wel een (gelukkig bescheiden) entreeprijs: $7.50 per auto. Er is een parkeerplaats bij ‘ons’ veld.

Wij zijn er vanaf 11 uur.  Voor de kinderen regelt Paashaas Pien dat er zelfgelegde eieren verstopt worden...:prop:

Tot dan en daar! Voor wie onze telefoonnumers niet heeft en wel wil komen is het misschien wel handig om ons even een PM te sturen... :up:

Mark & Priscilla
 
Hi Guys, het was hartstikke leuk, die Paasbarbie zonder barbie. Wederom perfect geregeld Marc en Pricilla.
En perfect getimed: de laatste zomerse dag  van het jaar!

Next stop Koninginnenag' in de kroeg??? Who's up for that?

Gr. Jan en Mikaela
 
Hi Mark & Priscilla,

We vonden het hartstikke leuk Paas Zondag in Belair Park  :smile:
Hebben een heleboel leuke mensen ontmoet  :up:
Het was heerlijk weer,Lekker relaxen, Nederlands chatten en heerlijk gegeten. SUPER!
Ben blij dat we van de partij waren !

Sylvia & Franz
 
[quote author=Salamanca link=topic=8522.msg114953#msg114953 date=1206937940]
Hi Guys, het was hartstikke leuk, die Paasbarbie zonder barbie. Wederom perfect geregeld Marc en Pricilla.
En perfect getimed: de laatste zomerse dag  van het jaar!

Next stop Koninginnenag' in de kroeg??? Who's up for that?

Gr. Jan en Mikaela
[/quote]

Ik ben er bij! Maar ik vind wel dat dit initiatief een eigen draadje verdient. Jan, zet jij dit op?
 
Back
Top