Paasfeest in Oz

Jack

Well-Known Member
Hoe moet ik dit zien,
Is dat daar ook bekend met de nodige eitjes , paasbrood,.................... :? :?

Of hoe moet ik dat zien,

Dat van National Geographic heb ik gezien, zeer leuk en interessant.
Is de Bilby het nog steeds of is het weer die bekende Rabbit geworden met zijn eitjes in zijn mandje.

Gr :up:

Jack :evil:

Oja ; iedereen een fijn paasfeest, niet te veel eitjes eten , denk aan je cholestrol.
 
Pok pok...... iemand thuis??? Nope...

Overigens, om Jack niet in de suspense te laten zitten; de eieren vliegen ook hier de mens om de oren. Paasbrood is iets anders, het zijn Paasbroodjes. Nee, geen spijs - althans, niet dat ik heb gezien.

Syl, doen ze hier aan eieren verven? Ik heb er zelf nog geen last van gehad, maar ik weet niet hoe het met de kleíne kinderen zit?
 
paashaas.gif
 
Nou zal je even uit de brand helpen hoor Jack :)

Jawel, ook hier worden eieren geverfd, paasmandjes in elkaar geflanst met zowel bilbies als hazen en donzige kuikentjes in paastakken gehangen. Verder zijn ze big on Easter Breakfast hier ........met een hoop Irene's...eh eieren :) en niet te vergeten: hot cross bun's dat zijn een soort van kadetjes met een kruisje erop. Die zijn in allerleid varianten met rozijnen, met chocolade, etc.

Tuurlijk worden er ook nog eitjes gezocht.........en hoe kan het anders ge-BBQ-ed, don't worry hier worden zowel bilbies als paashazen groot en klein met rust gelaten!

Happy Easter!
Syl
 
En natuurlijk niet te vergeten de paaseieren voor de Easter orphans. Easter orphans zijn mensen die geen familie hebben om op te zoeken tijdens pasen (zoals jufrebekka en ik). Gelukkig hoeven we dit jaar geen Easter orphans te zijn want Syl was zo aardig om ons uit te nodigen voor een paas barbecue (thanx for that).
 
Hiya Tinus

Graag gedaan hoor ex-easter-orphan :up:, the pleasure is all ours.....misschien verstop ik nog wel een ei voor jullie :), Jack kom je ook langs verstop ik voor you ook even een eitje!  :)

Groetjes
Syl
 
Nou Lin  :-D :-D als de paashaas het zo allemaal
moet gaan doen, dan worden het weinig
eieren dit jaar (although they will be made
out of chocolate if I check out the first
image  :lmao:)

Miran  :)

NB fijne paasdagen/happy easter allemaal
 
[quote author=Lin link=topic=4480.msg56059#msg56059 date=1144999739]
:-D Ik neem de paashaas wel mee!  :-D[/quote]

Yo, leuke informatie, I like it,

Maarre ik ben er uit en het word een groot feest,

Het Paasfeest word gehouden bij Tinusv, zijn anders toch maar "easter orphans" 
Simaky brengt de eitjes mee  :?
Eerainuh neemt de paasbroodjes mee.  :up:
Syl neemt de hot cross bun's mee  :lol:
Syl zorgt ook voor het eierspel, " zoek de paaseieren ".
Lin neemt wat foto's mee ter vermaak, ( niet voor kleine kinderen ), en de paashaas die naderhand op de barbeque gaat enne die zal ik wel meenemen.
Alle verdere eten en drinken wat je mee wilt nemen daar ben je vrij in.

Zie jullie allen op Maandag 17 April bij Tinusv

Cheers,

Jack :evil:
 
Maar Jack.....wat doen we nou met die Bilby???? :-D :-D Marineren en aan het spit???
 
[quote author=Syl link=topic=4480.msg56124#msg56124 date=1145014375]

Maar Jack.....wat doen we nou met die Bilby???? :-D :-D Marineren en aan het spit???[/quote]



Syl ....[size=18pt]SYL[/size]  :donttell: laat de DIMIA het niet horen.
Die Bilby zijn toch beschermd, hou het maar op die domme paashaas met zijn mandje op zijn rug, als die haas springt schud hij al zijn eieren eruit, niet erg slim, vandaar dom,   :-D.
Ik vang die domme haas wel zorg jij maar voor die marinade , tot Maandag.
oja ik breng ook het houtskool mee  :up:

Jack :evil:
 
Houtskool??? Het is een Australische barbie hoor! Die hebben een heuze gasbarbecue. Niet zo'n enge met houtskool. Bel jij Energex voor een refill?  :up:
 
Laat de barbeque maar aan de mannen over dan komt het helemaal in orde  :-o
Echte barbeque is met echte houtskool  :-D  :lol:

Rebekka , zorg jij nu maar voor enkele emmers water , mocht er na enkele biertjes toch iets fout gaan  :lol:

Zijn er genoeg stoelen of word het staan aan een hoge ronde tafel,

zie je op Maandag,

Jack :evil:
 
[quote author=Jack link=topic=4480.msg56121#msg56121 date=1145013623]
[quote author=Lin link=topic=4480.msg56059#msg56059 date=1144999739]
:-D Ik neem de paashaas wel mee!  :-D[/quote]

Yo, leuke informatie, I like it,

Maarre ik ben er uit en het word een groot feest,

Het Paasfeest word gehouden bij Tinusv, zijn anders toch maar "easter orphans" 
Simaky brengt de eitjes mee  :?
Eerainuh neemt de paasbroodjes mee.  :up:
Syl neemt de hot cross bun's mee  :lol:
Syl zorgt ook voor het eierspel, " zoek de paaseieren ".
Lin neemt wat foto's mee ter vermaak, ( niet voor kleine kinderen ), en de paashaas die naderhand op de barbeque gaat enne die zal ik wel meenemen.
Alle verdere eten en drinken wat je mee wilt nemen daar ben je vrij in.

Zie jullie allen op Maandag 17 April bij Tinusv

Cheers,

Jack :evil:



[/quote]

Uuuuuh, wij de paaseitjes??

Ik voel me gevleid (lijkt wel alsof ik part of the incrowd aan het worden ben), maar deze keer moet ik overslaan.........

Deze zelfstandige is zo zelfstandig dat-ie pasen morgen viert, en maandag gewoon aan het werken is.......om vervolgens een andere dag weer vrij te nemen.

We waren gisteren in Kondallilla NP, een prachtig park hier in de buurt (MET waterval, 90m hoog); MIJN GOD, wat een mensen!!! :-o :-o

Simone's zus, een weekje (NB) over uit NL had zoiets van "ja, nou en?", maar wij werden bijna pleinvrezerig......

DAT soort aantallen zijn wij niet meer gewend. Morgen en overmorgen zal wel net zo erg zijn, vrees ik. Wij blijven lekker thuis. Dinsdag komen we ons hazenhol weer uit!

Marc
 
Hee Marc, het gaat hier om een virtuele Paashap. Jack zou wel willen dat 'ie hier zit!! Hè Jack!?

Kondallila, da's toch waar je zo'n eind naar beneden moet lopen?
 
Doh!

Ik had beter moeten lezen  :baby: :blink:

Nou, dan ben ik er zeker bij, hahaha!

Yep, flinke hoeveelheden trappetjes; maar wel errug mooi! Daarna bij een of ander Duits restaurant Apfelstrudel gegeten!! Een van de weinige toko's die open was. Lekker, man! Wel de Europese geneugten, en het Ozzie weer  :cool:

Marc
 
Back
Top