papierwinkel de deur uit!

Sunny

New Member
Hoi allemaal,
Ben even een nieuw topic begonnen om voortaan hier de vooruitgang te melden.
Afgelopen woensdag 25 juni was dan eindelijk de grote dag! Onze visum aanvraag is de deur uit :happysun:

Ik ben nu met vernieuwd enthousiasme bezig met het opknappen van ons huis zodat het straks snel en goed verkoopt. Vandaag bijvoorbeeld de hele badkamer leeg getrokken, zodat ik wat te doen heb de komende tijd....

Ons plan is voor de kerst te verhuizen.

Groetjes Sander

Ah het wachten kan beginnen  :sleep:

Maar eh papierwinkel? Ik neem toch aan dat je een elektronische aanvraag hebt gedaan.......

Gr. Chantal

Maar ook de electronische aanvraag heb je op het moment niet binnen 5-6 maanden zeker rond, dus voor kerstmis wordt krap als je met visum op zak wilt gaan.
Succes :up:[glow=red,2,300][/glow]

Klopt wij hebben 25 Oktober online een visa (175) aangevraagd en nog geen visa. Dus wij zijn al 8 maanden bezig. Dan heb je een indicatie hoe lang het duurt. Als je geluk hebt gaat het sneller. Groetjes Jeroen en Mirjam.

Voor de zekerheid zou ik op 8 tot 10 maanden rekeken. Kan het, als het iets minder is, alleen maar meevallen.

papierwinkel de deur uit.....das lekker!!!! :up:

Wij kunnen de hele handel pas na onze OZ-vakantie in november de deur uit doen, dan heb ik een jaar relevante werkervaring opgedaan....
Ik heb dan inderdaad ook het idee dat je volledig gemotiveerd ineens de klussen gaat doen die al jaren op de klussenlijst stonden te wachten, ik denk bijvoorbeeld aan de plinten op de overloop, of het stucwerk op zolder.....Als alles strak is dan verkoopt het uiteindelijk beter en dat willen we hebben.....Het liefst met dikke winst zodat je eerst kan reizen in OZ voordat je weer aan de bak moet.....

Maar voorlopig hebben jullie de zaak maar de deur uit, veel succes met wachten en wachten en wachten....

Waar gaan jullie eigenlijk heen in OZ???

GroetZ JAP van GEERJAP

[quote author=Catkin link=topic=9001.msg120390#msg120390 date=1214847525]
Voor de zekerheid zou ik op 8 tot 10 maanden rekeken. Kan het, als het iets minder is, alleen maar meevallen.
[/quote]
Ik heb uit zeer betrouwbare bron vernomen dat er vanaf 1 Juli weer behoorlijk vaart in zou kunnen/moeten komen.

Bart

Ehh...... ja Chantal het was inderdaad een pak papier, wij doen het hier in NZ nog lekker ouderwets.
Maar ik moet er eerlijkheidshalve ook bij vermelden dat ik pas na het versturen van dat pak papier op dit forum iets tegenkwam over een wellicht snellere verwerking van de online aanvraag.
Niets is voor niets denk ik dan en dit gaat helemaal goed komen.
Voor de kerst is hier traditioneel een goede tijd voor de huizenverkoop (wij zitten hier in een kustdorpje dat grotendeels bestaat uit vakantiewoningen) vandaar onze streefdatum.
We kunnen desnoods ook zonder visum al gaan, dan moeten we tegen de tijd dat het toegewezen word alleen even op vakantie naar een van de pacific islands bijv.(de Lonely Planet is net aangeschaft)

@ Jasper: we denken aan een basis in Queensland maar weten nog niet precies waar.
plan is voorlopig om rond te trekken tot we ons stekkie gevonden hebben, dit komt ook allemaal goed!

@ Bart: Geweldig zulk nieuws!!  Voor mij wederom de bevestiging dat het allemaal (heel snel) goed gaat komen :up:

Groetjes Sander

Back