partnership visa approved yaay

Niek Dingemans

New Member
Dankjewel allemaal, veel aan de site gehad.. na iets minder dan 6 maanden is ons partnership visa goedgekeurd.. 5 maanden niks gehoord toen zelf gebeld naar caseofficer en interview 1 weekje later gehad.. medicals en police checks 2 weekjes daarna opgestuurd, en na 2 dagen goedgekeurd.. er staat nu in de visa grant notification niks over subclass 309. Er staat alleen dat ze de Visa subclass bc100 hebben goedgekeurd. betekend dat nu dat ze inderdaad de temporary visa niet nodig vonden en meteen permanent residency hebben gegeven?.. thaaankyouuu see u on the other side
 
Gefeliciteerd Niek! En nu: koffers pakken en gaan of moet er nog van alles gebeuren voor je werkelijk weg kunt?
 
Gefeliciteerd! Heerlijk dat jullie nu zekerheid hebben na een half jaar in het ongewisse :)
 
Heeey dankjewel allemaallll.. pff, inderdaad,het was twee keer schrikken, eentje was visa grant.. en de dag later kwam ik erachter dat het om de 100 ging en niet de 309.. volgens mij hebben ze ons goed gematst,,, heb veel engelstalige forums door gespit, en hoewel mijn engels vloeiend is, was het duidelijke antwoord op mijn vragen altijd op dit nederlandstalig forum te vinden.. so thaaaanks once again.. en sorry voor mijn gare typfouten, onmogelijk typen op zon tablet!!!.. ik zal rond kuranda/daintree zijn voor een tijdje, dus als iemand in north queensland nog een keer een plekske nodig heeft, ge roeeept maaar..
 
Back
Top