pasgevestigde eind twintigers in de ACT?

jantina12

New Member
Hallo,

Zijn er nog eind twintigers, begin dertigers die zich pas hebben gevestigd in de ACT?
.....

Aan de reacties te zien waarschijnlijk niet!! haha.
 
hay,
als we gaan, gaan we naar het ACT. maar dat kan nog wel ff duren. De eerste aanvragen zijn net de deur uit, dus we zijn er wel met een jaartje of anderhalf.
Maar wie weet tot dan. Hoe bevalt het jullie daar voor de rest? het is toch niet de meest populaire plaats om heen te gaan, toch?
Gr Pat
 
[quote author=Paht3 link=topic=6897.msg93560#msg93560 date=1182552338]
......... Hoe bevalt het jullie daar voor de rest? het is toch niet de meest populaire plaats om heen te gaan, toch? ......
[/quote]
Ik ben er in de afgelopen jaren vier keer geweest en vind het altijd leuk om er voor een paar dagen heen te gaan. Misschien ook wel omdat ik meestal iets "te doen" heb. Zo ben ik al twee keer bij de Gouvernor General op bezoek geweest en dat maakt het natuurlijk wel interessanter...  :smile:

Dus ook ik zou best eens de ervaringen en indrukken willen horen van iemand die er nu een poosje woont en werkt.....
 
Henk heb even geduld, als we er zijn en wonen kom je het te weten, hou je op de hoogte alleen kan het nog wel een jaartje of anderahalf duren. Maar zoals je misschien heb gelezen het begin is er we zijn er mee bezig.
Gr pat
 
Er zijn hier wel een paar belgen in eind 20/ begin 30.  Ik geloof dat ze geologen zijn.  :grin:.  en er is ook nog
Ze zullen waarschijnlijk naar de dinner komen op de 2d Augustus (voor de Belgische verjaardag).
Als ge nog her zijt, laat iets weten.  Nu dat ik weet dat dit forum bestaat zal ik er een oogje op houden.
 
Inmiddels een hele poos verder; ) en het bevalt nog steeds erg goed. Vooral met kinderen is het een hele leuke plaats om te wonen. Ook al is lang niet zoveel te doen als bv in Sydney, alles is wel binen bereik en geen ellenlange files die ermee gepaard gaan!

Er is een jongerenborrel in Canberra die om de twee weken in het Belgium beer cafe wordt gehouden. Helaas kde laatste tijd weinig geweest. Ook is er nu een Playgroup voor de allerkleinsten. Meer info op de website van de Ambassade: www.mfa.nl/can

Groetjes!
 
Hi Jantina12

goed om te horen dat Canberra jullie bevalt. Zelf kom ik waarschijnlijk eind februari voor iets langere tijd naar de stad. Als eind-twintigers kunnen jullie me vast vertellen of er voldoende keuze is in sportscholen/pilatesstudio/yogastudio/etc. Heeft elke wijk wel iets of gaat men naar een centraal gelegen sportcentrum?
groetjes

Jacqueline
 


OFX
Back
Top