paspoorten opgestuurd

marjol

New Member
vandaag 19-5-2005 de paspoorten naar berlin gestuurd

dus de langverwachte stempels komen er aan.
de makelaar komt morgen foto's maken en plaats volgende week het bord te koop in de tuin :tent:
al verschillende offertes voor de verhuizing aangevraagd
en samen al wat tranen gelaten omdat we hebben vernomen dat de konijnen niet mee kunnen :cry:
of heeft er iemand een idee om ze als niet als prive maar als zakelijk in te voeren ( bij een zending van een importeur bijvoorbeeld) :|

nou ik hoop dat iemand iets weet voor onze twee konijntjes
 
Helaas weet ik niets voor je konijntjes, maar wel succes met de verkoop!!

Groetjes Miranda :)
 
Een goed huis voor ze zoeken? Onze katten kunnen ook niet mee, maar die gaan naar een vriendin van ons. Ze blijven lekker bij elkaar en ze zijn bij een bekende van ons.
 
Waarom kunnen je katjes niet mee dan?

Wij hebben zelf een hond en twee nijntjes. Helaas zullen we inderdaad afscheid moeten nemen van onze nijntjes. We willen misschien in QLD gaan wonen, daar mag je niet eens konijntjes hebben.

gr
 
Ze kunnen in principe wel mee, ik bedoel, technisch is het allemaal mogelijk, maar gezien de aard en karakter van de ene is het verstandiger om haar niet mee te nemen. Een ritje naar de dierenarts laat haar nu al de hele weg door angstig piepen. Het is dus beter voor haar dat ze niet dat gestress hoeft te ondergaan van vliegtuig/quarantaine, etc. etc. En we willen ze wel graag bij elkaar houden...Maar een kennis van ons wil ze graag overnemen....
 
Back
Top