paspoortfotoś

Ik zou dat maar gewoon bij een fotograaf of in zo'n pasfoto hokje op het gemeentehuis (kost maar 5 euro) laten doen.
Weet je in ieder geval zeker dat ze goed zijn qua formaat ook.  :wink:
 
Die paar euries op het hele totaal maakt ook niks meer uit, dus bij de fotograaf laten doen! Bij de gemeente zijn ze heel precies. Ik heb zowel een nieuw rijbewijs als paspoort moetne aanvragen dit jaar en ze leggen echt een soort latje naast de foto om te zien of je gezicht iddin het midden is e.d. Dus gewoon bij de fotograaf laten doen!
 
ik had het dus eerst in zo'n hokje op het station gedaan. (waarop staat dat het ook voor officielen documenten was...)
NIET goed dus. Mijn hoofd was te groot (of zoiets :))
Apparaten weten niet wanneer je hoofd er nu goed op staat en wanneer niet. Als je teveel naar voren leunt zal je hoofd groter worden dan als je naar achter leunt.

Heb daarna voor 10 euro 10 pasfoto's laten maken bij een fotograaf die wel voldeden.  :up:
 
Goede foto van jezelf uitzoeken, of maken. Even inscannen en met een foto programma bewerken tot het juiste formaat en afbeeldingsgrootte, copy/paste en uitprinten op glossy-paper.
Je bent even bezig, maar als je het leuk vindt is het echt niet moeilijk.
Ik heb ook wel eens foto's laten maken bij een officiele fotograaf, naar de gemeente, waar ik een uur moest wachten op een maandagavond en mooi dat ik werd terug gestuurd, omdat de verhouding hoofd en afmetingen  niet goed waren. Oke, de fotograaf nam wel gratis nieuwe foto's, maar het kostte wel vreselijk veel tijd.
Het motto: If you wanna have done something right, do it yourself !!!!!!

groetjes  Johan
 
Ja alleen ben je met het kopen van glossy fotopapier even veel kwijt als wanneer je gewoon naar de fotograaf gaat.

Ik zeg ook: gewoon ff langs de fotograaf! Je bent in 2 minuten weer weg en je weet 99% zeker dat je foto goed is. Zo niet, worden er gratis nieuwe foto's gemaakt.
 
Ik weet het Gwen, ik heb altijd glossy paper thuis, omdat ik het veel gebruik en graag aan het frutselen ben met dit soort dingen, maak ook altijd verjaardagskaarten zelf.
Je moet het leuk vinden om het zelf te doen, qua geld zal het niet veel uitmaken, ik bedoelde alleen dat het niet moeilijk is en de satisfaction is veel groter.

groetjes  Johan
 
Hahaha jaa als je het leuk vind wel ja.
Ik zit ook altijd veel met de computer te knutselen en wij hebben ook altijd fotopapier in huis, maar ik ben er nog nooit opgekomen om zelf mijn pasfoto's voor officiele documenten te maken  :grin:
Ik kan me gewoon echt niet voorstellen dat ze dat goedkeuren  :lol:
 
Ik zou de foto's gewoon bij de fotograaf laten maken.
Australische ambassade is streng met de afmetingen!

groetjes, Michelle
 
[quote author=ozzie link=topic=10030.msg138598#msg138598 date=1242495909]
Ik zou de foto's gewoon bij de fotograaf laten maken.
Australische ambassade is streng met de afmetingen!

groetjes, Michelle


[/quote]

Dat klopt inderdaad. Vorig jaar  hebben we een australian citizenship aangevraagd voor onze jongste en toen waren de pasfoto's van hem ook niet goed(gecentreerd of zoiets). Ze zijn gratis opnieuw afgedrukt en toen was het wel goed.

groetjes heidi
 
Mij is het gelukt voor m'n australische visum, de afmetingen, etc zijn gewoon op internet te vinden.

groetjes  Johan
 
[quote author=ozzie link=topic=10030.msg138598#msg138598 date=1242495909]
Ik zou de foto's gewoon bij de fotograaf laten maken.
Australische ambassade is streng met de afmetingen!

groetjes, Michelle


[/quote]

Yep! Dit is zeker waar!
 
Back
Top