[quote author=skippie link=topic=8682.msg115272#msg115272 date=1207226194]
[quote author=sylvia en rob link=topic=8682.msg115133#msg115133 date=1207119846]
hallo
we zitten nu 6 weken in oz maar nog geen goede tv aansluiting
hoe zit het nou met kabel tv of pay tv
wil wel graag kanaal 7 hebben (volgens mij veel nieuws op deze zender over queensland of niet )
wie is de goedkoopste of hoe werkt het nou precies
we hebben een huurwoning dus liever geen schotel
iemand bekent met tv ontvangst
bedankt rob
oja lekker weer hier en we hebben het fantastisch hier in scarborough qld :beach: :beach: :beach: :beach: :beach: :beach:
[/quote]
Hoi Rob, moeten jullie dan niet gewoon buiten zitten en genieten van het weer?!Of staat de tv buiten? :lol: :grin:
En wij hier maar "genieten" van het donkere regenachtige weer..... :-(
Ik hoop over een tijdje ook in die regio te wonen! Dus vertel maar veel op het forum hoe het jullie vergaat.
Ingrid
[/quote]
Hi Ingrid
Het is hier goed toeven maar onze tv ontvangt alleen maar sneeuw met een klein beetje beeld
Ik wist zelf nog niet hoe ik voor een betere ontvangst kon zorgen dus daaom die vragen.
Toen we de eerste 2 weken hier in een vakantiewoning zaten hadden we beter beeld ( niet je van het maar toch ) en kon je het nieuws volgen en gelijk je engels een beetje opkrikken.
Vandaar dat een uurtje nieuws volgen leerzaam is en je blijft een beetje up to date.
Wij zitten elke dag en avond op onze queenslander veranda waar we zelfs doodgeprikt worden door de muggen.
We zijn alleen binnen om een biertje te pakken of om het nieuws te volgen.
Je hebt gelijk dat je hier buiten hoort te zijn maar dat doen we echt wel
Iedereen om ons heen liggen al om 9 uur op bed terwijl wij gezellig met de kaarsjes buiten zitten en leeggezogen worden door die muskietoos. haha
we hebben wel een paar flinke plensbuien gehad maar dat is wel nodif ivm met de waterschaarste.
Oja de kids missen cartoon network wel een beetje en gtst enz maar je moet er wat voor over hebben.
Ze gaan al naar school met hun schooluniformpje.
Maar ik ga nu ff verder zoeken vwb tv aansluitingn cq ontvangst
weet iemand hoe je zo,n setupbox moet aansluiten en of je een digitale tv moet hebben en of die gewoon tussen de antenne aansluiting moet komen
alle info welkom
bvd rob