Permanent Residency is granted!! (VB 887)

rob en tinus

New Member
Na ruim twee jaar op een SIR visum op mooi Kangaroo Island te zitten, hebben wij begin november een aanvaag voor Permanent Residency gedaan en hoerahoerahoera, op 25 januari hadden we 'm al binnen! Nooit verwacht dat het allemaal zo snel (en uiteindelijk zo makkelijk!) zou gaan! Het is een heerlijk gevoel dat we nu altijd mogen blijven en overal in Australie mogen wonen en werken! We blijven voorlopig nog wel even hier op KI want alles loopt nu lekker op rolletjes, maar de gedachte dat we ons ook zo in Queensland zouden kunnen vestigen, laat het af en toe wel kriebelen!!! :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

(volg ons op: www.robertmartine.blogspot.com)

GEFELICITEERD met jullie visum!!! En .. Queensland is een mooie staat hoor :lol:

Proficiat!
Leuk hoor Kangaroo Island :up:
Wij gaan in augustus naar Queensland, the sunshinecoast.
Zometeen eens even jullie blog bekijken

SSSSTTTT Skippie, niet te veel reclame maken voor het mooiste stukje van australia. Straks wordt het hier NOG drukker........

Maar dat is wel snel gegaan voor zo'n PR. Ben wel benieuwd wat daar nou precies de voorwaarden voor zijn. Dus als jullie tijd en zin hebben om dat nogmaals (want ja het zal vast met de search knop te vinden zijn) te
vertellen dan houdt ik dit draadje goed in de gaten!

Cheers and have a good one!

PS. volgens mij passen er nog wel wat mensen bij hier aan de sunny coast dus jullie zijn welkom hoor!

Hou jullie blog nog regelmatig bij en het had mij erg verbaasd als jullie 'm niet toegewezen hadden gekregen. Jullie zijn daar tenslotte heel zinvol bezig (en genieten er ook goed van)

Gefeliciteerd!

Sacha

Back