Persoonlijke berichten

juanita

Member
Hi Lost,

Kun je mij vertellen hoe ik je een persoonlijk mailtje stuur?
Ik wil nl wat wijzigen...

Groetjes
 
Hoi Juanita,

Heb je meer of minder dan 10 berichten gepost op deze site? Nieuwkomers kunnen pas PMen na 10 berichtjes.. helaas. Als je wel al 10 berichtjes hebt gepost, dan kun je op iemands naam klikken (links) en dan komt er een menu te voorschijn. Hier kies je dan 'start a conversation'.
 
Hi Lost,

Kun je mij vertellen hoe ik je een persoonlijk mailtje stuur?
Ik wil nl wat wijzigen...
Ik heb je account aangepast en je kan nu persoonlijke berichten versturen. Dit kan op een paar manieren, de makkelijkste is door op mijn avatar naast dit bericht te klikken en dan op de link "Start a conversation".

Je kunt nu ook je eigen berichten aanpassen door op de "Edit" link te klikken onderaan het bericht.
 
Ik heb hetzelfde probleem haha... Wilde ook een persoonlijk berichtje sturen... Maar heb nog geen 10 berichten.. Even een paar plaatsen dan maar?
 
Ik heb hetzelfde probleem haha... Wilde ook een persoonlijk berichtje sturen... Maar heb nog geen 10 berichten.. Even een paar plaatsen dan maar?
Ik zie dat je nu 10 berichten hebt gepost dus als het goed is kun je nu persoonlijke berichten versturen.
 
Na het plaatsen van 10 berichten, moet eerst een onderhoudstaak van het forum draaien om je account aan te passen. Deze specifieke taak draait 1x per uur, dus het kan in het ongunstigste geval 1 uur duren voordat je toegang krijgt tot persoonlijke berichten.

Persoonlijke berichten werken ook op mobieltjes en tablets.
 
Back
Top