Perth here we come

ozzie

New Member
Hallo Luitjes,

Even weer een laatste update van ons.
Tickets zijn geboekt en we vliegen 23 januari met singapore airlines richting Perth!!!
Tickets waren niet duur alles bij elkaar voor 2 man nog geen 1400 euro.
Ook toestemming gekregen om 10 kilo extra mee te nemen per persoon i.v.m. emigratie.

Huis is verkocht en 12 januari passeert de akte.
18 en 19 januari dan komen de verhuizers Voerman alles inpakken en verschepen.
Max en ik stoppen 24 december met werken en dan hebben we samen nog een maand om alles rond te maken.
Veel is al verkocht via marktplaats en de verhuizers pakken alles in dus we kunnen nog niet veel doen.
Allen nu maar aan het ruimen wat niet meegaat.

Krijg nu ook ineens van die gekke buien dat ik denk doen we er wel goed aan...
enne O jee wat als het niet goed gaat...als we geen baan krijgen...etc.etc.etc.
Gek word ik ervan, ha,ha.

Gelukkig heb ik familie in perth die ons bij alles willen helpen.
We gaan bij mijn zus in huis wonen in sorrento en kunnen van hieruit op ons gemak gaan zoeken naar woonruimte en werk.
Voel me ook wel bevoorrecht dat zij ons willen helpen en dat zij ons in huis nemen.
Alles bij elkaar zijn we nu binnen een jaar al aan het emigreren.
14 februari 2009 vlogen we van perth terug naar nederland met in ons hoofd om onze plannen nu maar in daden om te gaan zetten.
Zo zie je maar.... dreams do come true....

Nou jullie zijn weer even op de hoogte van onze vorderingen,
groetjes, Michelle

Succes met je laatste paar maandjes NL. Dat is idd heel erg snel gegaan!! Wel lekker dat je daar al familie hebt! Als je trouwens ooit eens in Sorrento Quay komt, doe ze dan bij de croc shop even de groeten van me :)
Nice place to live!

Wauw! In 1 jaar tijd alles gerealiseerd. Dat is snel :up:

Heel veel succes met de laadste loodjes!

Mooi hoor! Heel veel succes met jullie avontuur en hou ons op de hoogte!
Die 'doen we er wel goed aan' buien vrees ik ook wel... Oogkleppen opzetten, want erover nagdacht heb je al!

Dan kunnen we bijna zeggen: "Welkom in Perth". Allemaal reuze spannend, kan het mij nog zo herinneren. We wonen hier zelf nu tenslotte pas 5,5 maanden. De tijd vliegt voorbij. En die twijfel... dat hoort er denk ik een beetje bij.

Geniet van jullie laatste kerst in Nederland en de deur staat hier open als jullie langs willen komen!

Sacha

Succes met je laatste paar maandjes NL. Dat is idd heel erg snel gegaan!! Wel lekker dat je daar al familie hebt! Als je trouwens ooit eens in Sorrento Quay komt, doe ze dan bij de croc shop even de groeten van me :)
Nice place to live!

Zal ik doen!!!
Yes it sure is a nice place to live B)

Dan kunnen we bijna zeggen: "Welkom in Perth". Allemaal reuze spannend, kan het mij nog zo herinneren. We wonen hier zelf nu tenslotte pas 5,5 maanden. De tijd vliegt voorbij. En die twijfel... dat hoort er denk ik een beetje bij.

Geniet van jullie laatste kerst in Nederland en de deur staat hier open als jullie langs willen komen!

Sacha

Dank je wel sacha!!
hebben jullie het naar jullie zin?
waar wonen jullie in Perth?
Bedankt voor je uitnodiging...vind het zeker leuk om een keer langs te komen bij je :smile:

groetjes, Michelle

wauw! dat is wel heel erg snel! daar kunnen velen van ons enkel maar van dromen! :lol:

veels ucces en hou ons op de hoogte!

Mooi hoor! Heel veel succes met jullie avontuur en hou ons op de hoogte!
Die 'doen we er wel goed aan' buien vrees ik ook wel... Oogkleppen opzetten, want erover nagdacht heb je al!

Dank je wel en we houden jullie wel op de hoogte!
Ja die buien komen en gaan zeker nu het afscheid hier in nederland dichterbij komt. :wink:

Zoals de rest gezegd heeft: das snel.
Wel lekker, zit je niet jaaaaren te wachten en af te vragen of je het wil.
Natuurlijk wil je, anders ging je er niet voor.
Wij zitten hier nu 3.5 jaar en hebben geen enkel moment spijt van gehad.

Hoi Michelle,

Wij wonen in Butler, dat is waar de beschaving volgens de Australiers ophoudt, want dan val je van de kaart van Perth af aan de noordkant. Wij vinden dat zelf reuze meevallen, maar daar heeft ieder zo zijn eigen mening over. Als je nog iets te lezen wilt hebben, kijk dan even op onze website Familie de Wit in Australie en kan je lezen waar wij ons zoal mee vermaken en wat we hier de laatste paar maanden hebben gedaan.

Wij hebben in elk geval absoluut geen spijt van onze beslissing om hier naar toe te komen. We genieten van alles wat er voor onze voeten komt. Leren nieuwe mensen kennen, maken nieuwe vrienden, raken langszaam helemaal ingeburgerd en raken ons accent al kwijt. En Nederland... dat bewaren voor over een paar jaar als "buitenlandse" vakantiebestemming!!!

Bedankt voor jullie berichtjes...

Nog tien dagen te gaan ^_^ :eek: :D :doorgedraaid: :w00t: :happy:
We hebben nu een beetje het gevoel alsof we in niemandsland zitten.
Huis staat op zijn kop en al een heleboel is ook al weg.
Koffers staan al klaar om gepakt te gaan worden.
Aanstaande maandag tussen 8 en 9 staan de verhuizers van Voerman op de stoep.
Dinsdagmiddag komt de container en als het alles goed gaat dan is alles voor elkaar om 16uur.
Dan gaan wij met z'n tweetjes even in een hotel niet zover van Elst.
Zo kunnen we woensdag dan nog het huis schoonmaken en de laatste dingen naar de stort brengen.
Donderdag en vrijdag de laatste zaken afhandelen en dan zaterdag vliegen we richting Perth!!

Max en ik hebben allebei een chronisch slaaptekort op het moment. :shocking:
Ieder nacht worden we wel wakker en dan gaat er nog van alles door ons hoofd wat we niet moeten vergeten of wat we willen regelen etc.
Al een aantal heftige afscheidmomenten gehad en op het moment is het eigenlijk niets anders dan afscheid nemen.

@ sacha
We hebben ook in Butler zitten kijken naar huizen via het internet.
Denk wel dat wij richting het noorden zullen gaan.

Vanaf 17 januari hebben we geen internet verbinding meer.
Ik zal als we in Perth zijn en op het net aangesloten zijn weer van me laten horen.
Bedankt voor alle tips en steun die we hier op het forum hebben gekregen.
Wens een ieder die bezig is met hun visa en emigratie heel veel succes toe.

groetjes, Michelle

Ik kan me nauwelijks voorstellen hoe dat moet zijn: nog tien dagen te gaan. spanning, emotie, slaaptekort...
Heel veel plezier bij de leuke gedeelten ervan, en sterkte bij de moeilijke kanten!

Ik ben hartstikke jaloers op jullie! :wink:
Spannend hoor.
Vorig jaar rond deze tijd waren wij ook in Perth :rolleyes:
Moet er echt elke dag meedere keren aan denken..... :cry:
Succes met de laatste loodjes,

Marie

Succes met de laatste loodjes! :up:
Mocht je nog tips hebben voor a.s emigranten ( wij gaan in augustus ) dan hoor ik het graag!

Groetjes Ingrid

Heel veel succes met de laatste dagen in Nederland en vergeet vooral niet te genieten!!

Veel plezier in Australie.

Chantal

Ik ben hartstikke jaloers op jullie! :wink:
Spannend hoor.
Vorig jaar rond deze tijd waren wij ook in Perth :rolleyes:
Moet er echt elke dag meedere keren aan denken..... :cry:
Succes met de laatste loodjes,

Marie

Thanks Marie,

Ook wij waren vorig jaar om deze tijd in perth.
We zaten 26 januari Australia Day aan de Swan River te kijken naar het vuurwerk en zeiden tegen elkaar en de mensen die bij ons waren of we in 2010 hier weer zouden zitten maar dan permanent. Zie daar...we zitten nu weer 26 janauri aan de Swan River en zoals het er nu uitziet permanent!!! de flessen champagne zullen nu samen met het vuurwerk knallen ^_^ ^_^ ^_^

groetjes, Michelle

Back