Perth Motorcycle and Scooter Show

Tekkel

XPdite Sponsor
date.gif

The show features new release bikes including the new 2010 range from Harley Davidson  :up: :evil: :up:

Is dit wat om op af te spreken?
Volgens mij zijn er genoeg motorliefhebbers in en om de stad.

Bart
 
Jaja, het begint bij kijken en dan eentje kopen. Dan een beetje temporary Australian worden.....  :smile:
Zit nu de 250 te kijken, de motoGP begint om 02.00, wordt een latertje.

Ik heb er nu al zin in (als ik tenminste mee mag).
 
Ben weer eens achter de feiten aan het aan hobbelen..... Zal het even aan Dirk doorgeven en dan denk ik dat wij ook onze neus wel laten zien. Hij wil tenslotte nog altijd een crosser erbij hebben.....Het verwende mannetje  :lol:
 
Wij zullen er zondag zijn.
We nemen Hans (Hayabusa) mee vanuit Rockingham en doen dan eerst koffie (met appelflappen?), bij de Hummeltjes.

Bart
 
Vrees dat ik mijn neus helemaal niet laat zien. Dirk moet zondag werken en zit dan toch in de stad, dus komt misschien uit zijn werk nog even langs schieten....
Maakt niet uit, hij is toch de grote motor liefhebber, ik ben meer de meerijder :)
 
En dit was de mooiste (betaalbare) motor;
9435_1172525207135_1648191262_442047_5812098_n.jpg


Deze scoort ook wel hoog;
9435_1172525247136_1648191262_442048_3927741_n.jpg


En dit was het gekste jongetje van de show;
9435_1172525327138_1648191262_442050_4247542_n.jpg


Bart
 
En was het een gezellige groep Dutchies?

De eerste is niet verkeerd  :up:
Motor 2 vind ik niet zo spannend... hou niet van dat model motoren... die zijn toch helemaal niet prettig om te rijden?  :? Ik zou er in ieder geval direct mee op mijn plaat liggen....  :grin:
 
[quote author=Kathren link=topic=10361.msg146587#msg146587 date=1252936304]

En was het een gezellige groep Dutchies?

De eerste is niet verkeerd  :up:
Motor 2 vind ik niet zo spannend... hou niet van dat model motoren... die zijn toch helemaal niet prettig om te rijden?  :? Ik zou er in ieder geval direct mee op mijn plaat liggen....  :grin:

[/quote]
Ja, het was gezellig.
Was wel even "schrikken" dat we bij Hans naar binnen liepen; 2 Maine Coons, waarvan er 1 een beetje op onze (wijlen) KC leek.
De 2 motoren; gaan allebei een beetje richting een "Bobber".
Rock 'n Roll, Baby!!

Bart
 
Gisteren avond laat ben ik nog terug gegaan, en heb de V-max meteen besteld. Natuurlijk had ik alle geluk van de wereld en kon ik hem meteen meenemen.
Ook hadden ze mijn droom-helm zo liggen, waar had ik dat aan verdiend, alles lachte me toe, die avond.
Ik was de koning te rijk, ik reed lekker door nachtelijk Perth met mijn schatje achterop en had een hele geweldige avond, Ooo wat rijdt de Yamaha geweldig.

Helaas, de volgende dag werd ik wakker en had ik alles gedroomd. Ik had het kunnen weten. Monja heeft voor me een bakkie troost gezet en ben maar met de auto gaan werken.
 
Zit ik hier het eerste stuk te lezen en denk gelijk WOW! Dat is allemaal wel heel veel geluk bij elkaar!

whahahahahaaa  :rotflmao:  But you're just pulling my leg!  :roll:

Dromen kunnen heerlijk zijn!  :up:
 
Ken natuurlijk plaatjes bijvoegen wat je wilt meneer Bartje  :p ,...SUSIE HAYABUSA WAS en IS natuurlijk de mooiste motor,.... :grin:
Bedankt voor de leuke dag Bart, Miranda & Boris en de lekkere koffie en koekies van Arno en Monja.
En Kate je hebt natuurlijk helemaal gelijk een Harley is niet om op te rijden maar om permanend aan te blijven sleutelen ,...hehehehehe Sorry Bart
He Arno wees gerust dat het maar een droom was stel je voor dat je hem echt gekocht had  :thinking:  :lol1:

gr Hans zie jullie vrijdag de 25 voor de Borrel
 
Back
Top