Pickwick thee / tea Down Under

Eric

New Member
Hi allemaal,

Mischien een hele gekke vraag, maar wij hebben net in Nederland zo'n typische Pickwick thee doos gekocht. Je weet wel zo'n doos met 12 vakjes waar je dan allemaal soorten thee in kunt doen. Normaal gesproken passen daar van die pickwick theezakjes in. Natuurlijk is mijn vraag dan, als ik straks in Australie zit (Melbourne), verkopen ze daar ook Pickwick thee, of iets wat er op lijkt en wat in de doos past ?

Who know's ?

Alvast bedankt,

Eric

Pickwick thee ben ik hier nog niet tegengekomen, maar er zijn wel zat andere merken met soortgelijke zakjes. En die zijn volgens mij van precies hetzelfde formaat als die Pickwick zakjes. Zelfs de Aldi heeft diverse soorten thee in aparte envelopjes. En dat zegt wat. :smile:

Groetjes,
Rixta

Hi, bedankt voor de info, goed om te weten voor de toekomst. En inderdaad het hoeft niet persee pickwick te zijn, als het maar lekkere thee is die ook not in een theedoos past.

Groetjes,
Eric

Hoi Eric,

Pickwick thee heb ik in de winkels nog niet gezien maar is hier in Australie zeker te krijgen. Op onze universiteit drink ik het dagelijks  :smile:
Sara Lee is de importeur voor Australie http://www.saralee.com.au/ maar die werkt als groothandel en verkoopt pickwick thee alleen aan foodservices. Misschien dat die wel kunnen vertellen waar je het dan kunt kopen.

Maar je kunt in de supermarkt inderdaad heel veel soorten thee krijgen. Even kwestie van passen. Ik heb een theedoos van Twings en pickwick theezakjes paste daar niet goed in dus Twings is kleiner.

Hai Aatje, Thanks voor de tips. Dit is goed om te weten. Trouwens wat hebben jullie een leuke blog. Gezien wij ook naar melbourne gaan sluit jullie ervaringen goed aan. Erg leuk om allemaal te lezen. Vooral ook de Nederlandse dingen die jullie daar hebben gedaan.

Groetjes,
eric

Bedankt! Onze blog is alleen niet helemaal up to date vrees ik, kost best veel tijd! Er valt ook veel te doen hier in de stad.
Leuk dat jullie ook naar Melbourne komen! Al een beetje een idee wanneer?

Back