Plaatjes van iedereen...

jufrebekka

XPdite Hero
Even een vraagje in de ruimte...

Sommige mensen hebben hetzelfde plaatje (user icon of avatar). Beetje lastig formuleren nu, maar ik vind het wel eens irritant. Denk ik dat iemand een mailtje heeft gepost, blijkt het iemand anders te zijn. Nu weet ik wel dat er ook een naam boven staat. En daar kijk ik ook wel naar. Maar ik ben op de plaatjes gericht zoals je op een gezicht bent gericht als je met iemand praat (ga bijna denken dat Lou/Lost er als een animal uitziet  :-D gelukkig weet ik wel beter  :wink:. Is hier iets op te bedenken?? Of moet ik het maar loslaten??

Let wel, ik overleef het echt wel als meerdere mensen hetzelfde plaatje hebben. Maar ik vraag me gewoon af: zijn er lotgenoten  :-D (misschien kunnen we wel een eigen praatgroepje oprichten  :p).

Gewoon bij de regels opnemen dat je toestemming moet hebben om
het zelfde plaatje te gebruiken, kunnen we gewoon NEE zeggen  :-D

Maar je hebt gelijk, het is soms lastig  :up:

Ja ik had eerst het plaatje van tijgertje vanuit de site zelf, maar toen kwam er iemand anders met dat zelfde plaatje en dan is het soms wel raar als je zit te lezen en je er achterkomt van "hey, dat heb ik niet geschreven!!" :) Dus toen maar een ander plaatje van tijgertje opgezocht! :)

Maar het is soms best wel verwarrend ja, al die dezelfde plaatjes...

Grtz Tanne

Dat is inderdaad een probleem. Eigenlijk (ik weet het, ik geef niet het goede voorbeeld :p) zou iedereen voor zijn eigen avatar moeten zorgen en alleen in geval van nood de avatars van het forum gebruiken. Dan heb je bijna allemaal unieke avatars. Het probleem is dat een heleboel mensen niet weten hoe ze een eigen avatar moeten uploaden naar hun eigen webpagina en deze dan in hun profiel moeten zetten. Ik ben bang dat daar op dit moment niets aan te doen is. Misschien dat ze de forumsoftware ooit nog eens zo aanpassen, dat een avatar maar door één persoon gebruikt mag worden.

Ik denk dat het ook komt omdat het lastig is om je eigen plaatje erop te krijgen. Voor mij is het makkelijk. Ik laat het Martijn gewoon doen  :wink:. Als je het nou naar het forum zou kunnen uploaden. Kan iedereen een plaatje doen, enne als je eigen pagina het niet doet (je weet nooit) heb je er op xpdite geen last van.... Is dit niet mogelijk met de forumsoftware? Of is het nog aan te passen. Hebben we ook geen "wie is wie" nodig  :up:.

Het is goed dat je me er aan herinnert, want dat is met de forumsoftware wel mogelijk. Ik ga eens kijken of het handig is om in te stellen voordat ik naar Tassie vertrek of als ik daar ben aangekomen :wink:.

Wordt vervolgd...

Het is wellicht handig om dan in stellen dat de maximale grootte van een Avatar iets van 20 kb is. Dat voorkomt dat mensen hun jpg-jes van 4 MB als avatar gaan gebruiken. Ook is wellicht in te stellen wat de pixelsize is. (hopelijk)
Goede reis trouwens!

Op dit moment worden avatars die van buiten de site gelinkt worden, geresized naar 80x80. Dit wil ik zeker zo houden. Een maximale bestandsgrootte is ook in te stellen dus dat moet goed komen. Ik zal als ik in Tassie ben aangekomen, de instellingen wijzigen. Ik doe dat expres niet nu (één dag voordat ik vertrek) omdat ik de wet van Murpy maar al te goed ken. :p

Lijkt me een goed idee! We zouden niet willen dat de site eruit ligt en jij in het vliegtuig zit  :roll:.

Een hele goede reis gewenst. En tot.... Singapore???  :-D

Hmm. Moet ik dan alle andere users opzoeken die ook squirt
als avatar gebruiken en een duel beginnen?
:sword:  :evil:

Ik vind hem zo lief!!
Wil hem niet kwijt! :cry:

Maar ja ik begrijp de verwarring. Zou ik ooit een ander plaatje
vinden dat me trekt zal ik het gebruiken, maar ik blijf toch even
bij squirt.

Mij kunnen jullie toch aan de duitse taalfoutjes herkennen  :-D

Eerst (heel in het begin) had ik jouw plaatje. Maar Martijn is handig met computerdingen, en heeft onze fotootjes op het net gezet. Als iemand ander mijn foto als eigen avatar gaat gebruiken; DAN ga ik mij pas zorgen maken!  :-D

[quote author=jufrebekka link=topic=1986.msg19122#msg19122 date=1119618168]
Eerst (heel in het begin) had ik jouw plaatje. Maar Martijn is handig met computerdingen, en heeft onze fotootjes op het net gezet. Als iemand ander mijn foto als eigen avatar gaat gebruiken; DAN ga ik mij pas zorgen maken!  :-D
[/quote]

:lol: ja, dan wordt het echt verwarrend. Hoezo tweeling?

Yes, weer een mooie lionfish gevonden!!! Dus géén Sully meer, maar wederom Lionfish. Wat is tie mooi hè!!

Trouwens mooi schildpadje Jassian, heb er thuis ook nog met kokosnoten (schildpadje uit verrassingsei)!!

Groetjes Miranda

Njammy, cocos. Vind ik ook lekker.
Maar een watermeloen... Daar hou ik toch het meest van.
Wat raar dat ik ze niet op krijg! :-D

De lionfish is echt leuk.. eh is dat nu van vorder of van achter?
Voor de lay-turtles?

De lionfish is echt leuk.. eh is dat nu van vorder of van achter?
Voor de lay-turtles?

HEEEUUUHHH??!!!?? Bedoel je de lionfish? Die is van  :-D opzij (koppie naar links en staartje naar rechts)

Groetjes Miranda

Back