Plaatjesketting

Status
Not open for further replies.

Annemiek

XPdite Sponsor
Owjeee... Ik verveel me!
Ik zet hier een plaatje neer en de volgende reageert daarop met een ander plaatje wat je associeert met het voorgaande plaatje
Eens kijken hoe ver we daar mee komen!  :lol:
Het is misschien wel makkelijk voor sommige plaatjes om er wat uitleg bij te geven. Niet iedereen zal altijd elk plaatje begrijpen. Het liefst ook gewoon reageren met een plaatje met uitleg en niet alleen met tekst.

f-gowljkyctwenwgneiy8z-51340.jpg
 
Bij bush denk ik aan forest :)

forest.jpg


Edit: image pinching mag dus niet vanaf hun server....zullen wel meerdere servers ingesteld hebben....dus heb maar het plaatje op mijn eigen server gezet...(en alleen als de ADSL verbinding er thuis uitknald zie je geen plaatje)
 
lumberjack.jpg


Vanwege Image pinching was ik even op het verkeerde been gezet, maar hij kan weer :)
In een bos heb je een houthakker (Lumberjack)

I'm a Lumberjack and I'm okay, I work all night and I sleep all day  :-D
 
Waar moet ik nu het volgende plaatje op baseren, de eerste met de tekst over Bush (de rest is niet te zien) of op de paarden?

Edit: de plaatjes staan er weer zie ik, dus nevermind. :p
 
Oeps.... Kan geen plaatje van onze eigen Elvis erop zetten, dus een hondje wat op hem lijkt!
IM000136.jpg
 
Nu begin ik me toch af te vragen...we zijn begonnen met George W. Bush en komen bij Chinees eten uit.....Is George W. Bush dan een communist?
 
Status
Not open for further replies.


OFX
Back
Top