plaatjesketting

Annemiek

XPdite Sponsor
Plaatje verwijderd....deeplinking is niet toegestaan vanaf deze server (Mark heeft me net uitgelegd wat dat is)
 
Euhm..... Hier is dus iets fout gegaan.... Mag deze topic weg AUB? Heren/dames moderators?
 
Tja, dat krijg je ervan als je afbeeldingen van een externe server wilt laten zien. Ik heb het zelf laatst ook ingesteld op de webserver van ons bedrijf omdat iemand met een weblogje plaatjes gebruikte van onze site. En niet dat ze nog even snel de plaatjes naar haar eigen server heeft gekopieerd, maar gewoon een link gemaakt naar onze server. Dus wij betalen dan voor de bandbreedte die zij eigenlijk verbruikt. En tja...daar steken we dus een stokje voor. Het is dus ook mogelijk om een alternatief plaatje te laten zien (bijv. die ook van Tripod in de topic "Auto's" wordt getoond) en dus dit plaatje....

Ik moet me sterk vergissen, maar zelfs mijn eigen vriendin zou die link niet kunnen leggen tussen Ernie en Bert en de, laten we het subtiel zeggen, de onderkant van het mannelijk lichaam....

Maar jee....ik wil niet weten wat die vent heeft uitgevoerd....(it definately wasn't and isn't me :D )
 
Back
Top