Ik ken geen specifieke tours....
Hoe lang ben je in Perth?
Ik denk dat een auto huren uit eindelijk makkelijker(dan openbaar vervoer) en goedkoper(dan tours) is......
Als ik jou was zou ik naar het zuidwesten van WA gaan. Minimaal 5 dagen, maximaal 12 of zo, voor een rondje langs Dunsborough, Busselton, Margaret River, Augusta, Pemberton, Walpole, Albany, Bridgetown.... zoiets...
In Perth... King's Park uiteraard... Mooiste wildlife park is Caversham Wildlife park, en dat ligt in Whiteman Park, is ook mooi(moeilijk te berieken met openbaar vervoer). Dagje Fremantle (Markets, roundhouse, maritime museum, Fremantle Prison).
Yanchep National Park ten noorden van Perth, en op de terugweg bijvoorbeeld langs Hillarys Boat Harbour (moeilijk met openbaar vervoer).
Dagje Rottnest Island (ferry nemen vanaf de city, dus eerst door de rivier), of naar Pinguin Is bij Rockingham.
Swan Valley voor de wineries en chocola (maar bij Margaret River is het veel mooier).
John Forrest NP, Avon National Park, Serpentine Falls NP.
Nu ga ik mij herhalen :lol:
Is eerst handig om te weten hoeveel tijd je hebt.
En of je denk dat je misschien toch een autootje huurt($20 per dag, http://www.bayswatercarrental.com.au/ ), want anders worden deze dingen bijna onmogelijk(die National parks vooral!).
groetjes
Simone