RobertInge
New Member
Helaas, maar na enkele maanden wikken en wegen hebben we toch besloten om onze plannen voorlopig in de ijskast te zetten... De grootste reden voor het (voorlopig) afketsen is ons eigen huis hier in NL. Vorig jaar hebben we net de hypotheek opnieuw afgesloten en als we gaan, willen we ons huis verkopen. Maar de verkoopwaarde zal nog niet hoog genoeg zijn om de hele hypotheek af te lossen, dus dan moeten we maar een paar jaartjes wachten. We hoeven ook niet weg en onze families zijn er helemaal niet blij mee als we zouden gaan, maar toch... het kriebelt wel en bijna elke nacht zit ik in Australië... Qua visum zou het allemaal wel haalbaar zijn, volgens een intake van Move2Australia (Rob Breumelhof bedankt).
Maar dat we gaan, dat staat voor mij nog steeds als een paal boven water. We zijn nu 29 en qua leeftijd is het ideaal (onze kinderen zijn ook nog jong) maar het moet allemaal wel kunnen. Als we 35 zijn kan het ook nog wel neem ik aan...
Dit forum blijft natuurlijk wel in m'n bladwijzers staan, want ik vind het wel leuk om de laatste ontwikkelingen in de gaten te houden.
Het is een goed gevoel om de knoop doorgehakt te hebben, maar het is een naar gevoel omdat we voorlopig nog niet gaan...
Maar dat we gaan, dat staat voor mij nog steeds als een paal boven water. We zijn nu 29 en qua leeftijd is het ideaal (onze kinderen zijn ook nog jong) maar het moet allemaal wel kunnen. Als we 35 zijn kan het ook nog wel neem ik aan...
Dit forum blijft natuurlijk wel in m'n bladwijzers staan, want ik vind het wel leuk om de laatste ontwikkelingen in de gaten te houden.
Het is een goed gevoel om de knoop doorgehakt te hebben, maar het is een naar gevoel omdat we voorlopig nog niet gaan...