Plannen worden werkelijkheid

Elleke

New Member
Hallo allemaal,

Ik lees al een tijdje mee op dit forum en aangezien wij gisteravond definitief de knoop hebben doorgehakt voor onszelf, heb ik besloten om ons toch maar even voor te stellen.....

Ik ben Elleke, 36, full-time moeder van Caitlynn,2, en Qyana,1. Ik heb zelf de eerste jaren van mijn leven doorgebracht in het buitenland en heb eigenlijk in de ruim 25 jaar dat ik nu in Nederland woon altijd het gevoel gehad dat ik hier niet thuishoor....

Mijn man Huub, 43, is loodgieter van beroep en heeft ruim 25 jaar ervaring in het vak. Hij heeft al jaren de droom om naar Australië te verhuizen, maar zijn eerste vrouw zat daar niet op te wachten. Huub heeft ook familie in Australië, dus dat maakt het misschien nog wat makkelijker.

Vanochtend heb ik een mailtje gestuurd naar Move2Australia, dus ik ben benieuwd wat er nu gaat gebeuren.

Groetjes,
Elleke

Hallo Elleke
ben je niet bang om de stap te nemen er komt zoveel bij kijken ik ben al maanden bezig met verzamelen van gegevens maar heb het idee nog geen stap verder te komen
ikzelf ben geboren in Austalie maar door mijn moeder vroeger terug naar Nederland genomen ben hier getrouwd met een nederlander maar ook mijn droom is terug te gaan als mijn man 65 is alleen ben ik bang dat het er niet meer inzit voor ons ondanks alle familie die ik daar heb voor mijzelf geen probleem maar kan kwalijk manneke hier laten toch en de bedragen die sommige bureaus vragen grrrrr maar ik hoop dat het jullie lukt kijk er naar uit in het volgen van je onderneming
gr inge

Hoi Inge,

Ik ben er niet bang voor. Mijn man zijn beroep staat als het goed is op de SOL en dat maakt het wat gemakkelijker. Wij zijn vast besloten om er voor te gaan, maar als het niet lukt, dan is dat zo..... Wij hebben dat wel in ons achterhoofd hoor, maar we blijven positief...:)
Gr. Elleke

Welkom op het forum Elleke!
Succes met M2A. Zij zullen je zeker een goed beeld kunnen geven van hoe jullie ervoor staan.

Welkom Elleke, veel succes! @ Inge: ben jij dan niet gewoon australier? In dat geval is het een stuk makkelijker!

Back