Planning to go to Perth/Bunbury

michael77

New Member
Hallo allemaal. Wat een geweldige site is dit. Zoveel mensen met veel Australie ervaring, zoveel vragen, zoveel antwoorden. Super!

Ik ben bezig met een baan in Perth/Bunbury. Komende week ga ik er een paar dagen naar toe om details te bespreken en voor mezelf te bekijken hoe ik het in WA vind. Ik ben er nl. nooit geweest. Wel in NSW, nooit in WA.

Goed om te lezen dat velen van jullie zo positief zijn over Perth, ik lees zelfs regelmatig dat het de mooiste stad van Australie is. Goed vooruitzicht! Zijn er ook mensen die Bunbury beter kennen? 1.5-2 uur ten zuiden van Perth.

Enne, wonen er echt zoveel Nederlanders in Perth?

Jullie zien me wel langskomen op de site!
Groet,
Michael

Er wonen inderdaad vrij veel Nederlanders in Perth. De getallen weet ik niet maar aardig wat ;-)

Welkom en veel suc6 in Perth/Bunbury

En inderdaad is WA de mooiste staat van Oz, kan niet anders.  :grin:

Welkom op de site,
Perth is inderdaad super  :up:
Bunbury is ook tof,wat ook zeker een kijkje waard is om te wonen is Australind,tis bij Bunbury om de hoek en ze stampen er aardig mooie wijken uit de grond.
Ik heb er een zwager wonen en werken (senior constable bij de boys in blue) en die is er zeer over te spreken.
De enige reden waarom ie terug naar Perth zou willen is omdat wij (en de rest van de family) er zitten.
Wij zitten in Booragoon en de inlaws in Leeming

Back