Playbackende Britney Spears

SV#1

Active Member
Eindelijk eens een land wat iets durft te roepen over deze legale oplichting. Als je dan uberhaupt de muziek van BS nog leuk vind, koop dan voor een paar dollar de DVD.

zie ook de link;
http://www.telegraaf.nl/prive/5278308/__Britney_van_streek_dankzij_Australi__.html?p=37,1

Ik had het vanochtend al gelezen. En dan nog overstuur ook... tja.. what shall I say??

Ja, het schijnt niets nieuws te zijn dat ze niet zingt, mensen hadden beter kunnen weten. Maar om dat nou nog 'concert' te noemen?

het was gisteren zelfs in het (show)nieuws. Tja, en er dan boos om zijn.....zegt al genoeg... :lol:

Britney Spears in de uitverkoop

AMSTERDAM - Na alle kritiek op Britney Spears' shows in Australië bieden ex-fans hun kaartjes massaal spotgoedkoop aan op internet. De overgebleven fans kunnen hun Britney nu bewonderen voor maar zestig cent...

In de Australische pers zijn meerdere berichten verschenen over fans die tijdens het 'Circus'-concert van Britney in Perth boos zijn weggelopen omdat de zangeres de hele show heeft geplaybackt. Een fan vertelt: "Het was echt een circus. Ze zingt geen noot en kan ook al niet dansen. Ik had mijn geld net zo goed gewoon kunnen weggooien."

Britney verdedigde zich door te stellen dat ze optreedt voor haar fans, niet voor recensenten. Maar het zijn juist haar fans die haar massaal laten vallen. Honderden kaartjes worden nu spotgoedkoop op internet te koop aangeboden. Zo kost een speciaal 'Diamond'-kaartje nu 15 euro terwijl ze in eerste instantie voor honderd euro werden verkocht...

Back