Rumboon
New Member
Hallo allemaal. Ik ben Waldo, 23 jaar en student Media & Kennistechnologie aan de TU Delft. Ben geboren in Zuid-Afrika en sinds dat ik op mijn 6e in NL ben komen te wonen heb ik eigenlijk altijd maar één wens gehad: weer vertrekken! Ik denk (weet/voel?) dan ook dat in Australie mijn toekomst ligt. Op het moment ben ik "in gesprek" met de University of Queensland om daar een project ter afronding van mijn Bachelor te gaan doen. Als het me bevalt in Brisbane ben ik van plan daar ook een (2-jarige) Master te volgen. Als ik het dan nog steeds naar mijn zin heb ga ik zeker weten voor emigratie. In feite probeer ik nu al zoveel mogelijk punten voor mijn Visa te verzamelen...
Ik vind het erg leuk om de verhalen te lezen van de mensen die er al wonen, ook al heb ik het idee dat de meesten van jullie al huisje-boompje-beestje hebben (meer gesettled). Das ook mijn wens, huisje-boompje-beestje, maar wel in Oz! Gelukkig liggen de kaarten nog redelijk open op tafel voor mij.
En o ja; een huis met een porch en een schommelbank welteverstaan!!
Ik vind het erg leuk om de verhalen te lezen van de mensen die er al wonen, ook al heb ik het idee dat de meesten van jullie al huisje-boompje-beestje hebben (meer gesettled). Das ook mijn wens, huisje-boompje-beestje, maar wel in Oz! Gelukkig liggen de kaarten nog redelijk open op tafel voor mij.
En o ja; een huis met een porch en een schommelbank welteverstaan!!