Plekje in de container naar ADL of MEL

Tour

XPdite Sponsor
Vraagje :) Heeft er iemand nog een plekje in de container? Liefst naar Adelaide maar ook Melbourne zou kunnen.

Ik zou heeeeeeel graag m'n Fatboy Headdemock hangmat over laten komen. Hij is verpakt in 2 stevige tassen (1 met de mat de andere met het 3 delig frame) M'n broertje gaat ze voor me opmeten zodat ik de exacte afmetingen heb. Gewicht is 24,5kg.

M'n ouders komt m bij je afgeven of bij het bedrijf en natuurlijk ben ik bereid ervoor te betalen.

Weet dat t super stom klinkt n hangmat :oops: maar het is niet zomaar een hangmat het is het enige meubelstuk dat ik heb, de rest heb ik allemaal weg gegeven of verkocht 3,5 jaar geleden. Ik zou het enorm fijn vinden om hem hier te hebben zodat iets van mezelf heb en we er gebruik van kunnen maken.

Door de gekke afmetingen en het gewicht net over 23kg is het te duur om op een vlucht mee te nemen als extra bagage.

Hoor graag ideeën :) Groetjes Tour

Ik zoek ook nog voor een plekje in een container voor wat spulletjes. Naar Sydney of Melbourne. Laat me weten als je wat voor me kunt doen

Back