Poetsen inboedel

kruisje

Member
Hoi hoi,

Hier even enkele vraagjes met betrekking heeft tot de grote schoonmaak van huisraad
- kent er iemand dit reinigingsprodukt? zou ideaal zijn vlg een ander engels forum om je huisraad mee te reinigen alvorens in te pakken: http://www.jeyes.co.uk/jeyesfluid.htm Bestaat er een gelijksoortig middel in Ned./Belgie?

- laat je tuingerief het beste hier, mits soms moeilijk nog schoon te krijgen?

mss dat er hier al een draadje van bestaat, heb nog niet gekeken eigenlijk...

Grtz, Xje
 
Gewoon je normale produkt gebruiken, je goederen hoeven niet bacterie/virus vrij te zijn...
 
Overdrijven is ook een vak.... gewoon goed schoonmaken met water en een normaal reinigingsproduct en je tuinmeubelen kunnen gewoon mee in de container. Is bij ons ook goed gegaan :)
 
Hai, inderdaad, gewoon met schoonmaak middel. Omdat ik alleen 90 dozen heb ik gepakt ben ik bij de laatste dozen een beetje onzorgvuldig geweest en heb er toen eigenlijk alles maar ingegooid omdat ik er geen zin meer in had. In Australië kwam ik erachter dat er nog gras onder mijn golfschoenen zat. Heel fout maar er is niets van gezegd......

Succes!
 
Hai, inderdaad, gewoon met schoonmaak middel. Omdat ik alleen 90 dozen heb ik gepakt ben ik bij de laatste dozen een beetje onzorgvuldig geweest en heb er toen eigenlijk alles maar ingegooid omdat ik er geen zin meer in had. In Australië kwam ik erachter dat er nog gras onder mijn golfschoenen zat. Heel fout maar er is niets van gezegd......

Succes!
Bedankt voor de reacties, we weten iig wat te doen over enige maanden zeker :dishes:
 
Back
Top