Politie Australië maakt jacht op dierenbeul

Annemiek

XPdite Sponsor
In het Australische Berwick maakt de politie jacht op een persoon die een kat op gruwelijke wijze heeft gemarteld. De staart van de kat was ontwricht en hij was seksueel misbruikt en in brand gestoken.

Toen de kat werd binnengebracht bij de dierenarts, werd de politie onmiddellijk op de hoogte gesteld. Door middel van adresgegevens op de chip van de kat, kon ook de eigenaresse worden ingelicht. Deze besloot de kat te laten inslapen. "Bullet gilde het uit van de pijn en hij herkende mij niet."

De RSPCA (Australische dierenbescherming) en de politie hebben een onderzoek gestart naar deze zaak. Tijdens het onderzoek stuitten zij op een ander geval van dierenmishandeling een paar dagen eerder, in dezelfde buurt. In dit laatste geval werd een ander huisdier, een konijn, in een achtertuin doodgeslagen. Een verband tussen de twee zaken wordt niet uitgesloten.

De politie vreest dat de dader op zoek zal gaan naar 'grotere kicks' als hij niet snel opgepakt wordt.

bron: http://frontpage.fok.nl

Het is toch gewoon te erg voor woorden! Ik kan er met m'n hoofd niet bij dat er mensen zijn die dit doen... Te ziek gewoon...

Één woord...........GATVER @#$$#@!!!

Wat een smeerlap, dat ze die persoon
maar snel te pakken krijgen.

Ja, daar word ik écht naar van, absolutely shocking.... Er is ook zo'n case geweest met een 1-jarige pup. Als je toch zo iemand in de vingers kreeg!!!
Een paar jaar geleden waren we onze rode kat kwijt. Een week of 3 later vonden we zijn vacht in de tuin. Ik wil me niet voorstellen wat er met hem gebeurd kan zijn, en hoop maar dat het op de één of andere manier een natuurlijke dood is geweest, al verklaart dat natuurlijk nooit hoe die vacht weer in de tuin terecht kwam... Heel vreemd verhaal en heel naar.

En zo zijn er ook mensen die hun baby doodslaan. Het gebeurt, en het zal altijd moeilijk te slikken zijn.

1 Minuut stilte...

:shock: Alleen de vacht? Nee... ik wil er ook liever niet aan denken wat er met hem gebeurt zou kunnen zijn.

Hier in de buurt hebben we een idioot met de bijnaam De beul van Twente. Heeft in totaal een stuk of 20 dieren verminkt er gedood. Voornamelijk pony's en schapen. Ook heeft hij 2 of 3 mensen vermoord. Gelukkig heeft die man levenslang en geen kans op vervroegde vrijlating dacht ik. Die man is zo vreselijk ziek...

Volgens mij zullen dit soort dingen altijd blijven gebeuren, maar word er misselijk van. Wat kan zo'n dier nou tegen een mens beginnen?

Back